یک‌شنبه 17 تیر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید جواد سادات فیرزنی با بیان این‌که کنترل قیمت مسکن 2 لایه دارد، اظهار کرد: یک لایه صنفی است که باید با دقت نظر از بنگاه‌ها و مشاورین املاک بازرسی انجام شود و تمام آن‌ها که بدون مجوز درحال فعالیت هستند، پلمب شوند. وی ادامه داد: لایه دوم موضوع امنیتی است؛ مثلا با بنگاهی که ملک را احتکار کرده دیگر نمی‌شود با روش‌های تعزیراتی برخورد کرد بلکه باید...

خبرگزاری تسنیم

مشاور وزیر راه و شهرسازی با بیان "باید با بنگاهی که ملک را احتکار کرده نمی‌توانیم تعزیراتی برخورد کرد"گفت: بنگاه‌های املاک غیرمجاز باید پلمب شوند.

خبرگزاری تسنیم

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.38 درصد افزایش به 1921 دلار و 21 سنت رسید.

خبرگزاری تسنیم

اهداف کمی برنامه هفتم برای رشد اقتصادی در مجموع واقعبینانه و قابل حصول است به شرطها و شروطها. تعدیل سیاست های تعدیل اقتصادی و اجتناب از شوک های ارزی و قیمتی شرط لازم برای رسیدن به اهداف کمی برنامه است.

خبرگزاری تسنیم

وزیرکار از تمرکز این وزارتخانه برای حل مشکل بیکاری فارغ‌التحصیلان خبر داد و گفت: سامانه‌ای طراحی شده تا بیکاران کشور را بر اساس واقعیت‌ها با اطلاعات جزئی و دقیق در جای‌جای کشور شناسایی کند.

وب‌گاه گسترش

قیمت طلا و قیمت سکه برای امروز اعلام شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه کشور عمان بیان کرده است که جدیت واشنگتن و تهران همزمان با تلاش مذاکره کنندگان آنها برای دستیابی به توافق بر سر پرونده هسته ای احساس می شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در تفاهم‌نامه‌ای با وزارت راه و شهرسازی، مقرر شده است 400هزار واحد مسکونی در طی 4سال دولت سیزدهم برای کارگران احداث شود.

خبرگزاری تسنیم

قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 29 سنت معادل 0.39 درصد کاهش به 73 دلار و 85 سنت رسید.

خبرگزاری دانشجو

نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفتگو با خبرگزاری دانشجو گفت: فرافکنی و عدم انجام تعهد مجموعه‌های حمکرانی که درگیر مساله دارو هستند، به قیمت گرانی و کمبود دارو تمام می‌شود و به مردم آسیب می‌زند. در تامین ارز برای حوزه دارو به مشکل برخوردیم. بانک مرکزی در تامین ارز مورد نیاز تولیدکنندگان دارو و پرداخت تسهیلات بسیار ناقص عمل کرده است. سازمان برنامه و بودجه متعهد شده از مطالبات...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، داشتن مسکن یکی از اصلی‌ترین و اولی‌ترین نیاز‌های هر ایرانی است. اصل 31 قانون اساسی به همه مردم این حق را می‌دهد و بیان می‌کند که «دولت» موظف است تا با رعایت اولویت برای آن‌ها که نیازمندترند زمینه‌ی اجرای این اصل را فراهم کند. کارگران یکی از گروه‌هایی هستند که به صراحت در این قانون از آن‌ها نام برده شده و کمک به ایجاد مسکن کارگری یکی از وظایف اصلی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر کار گفت: طی چهار سال، 400هزار واحد مسکن کارگری احداث می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از احداث 430 واحد مسکن در قالب طرح جوانی جمعیت در نقاط مختلف استان خبر داد.

وب‌گاه گسترش

تثبیت بازار ارز به عنوان مهمترین عامل ثبات اقتصادی در دولت سیزدهم همواره مورد تاکید دولت و بانک مرکزی بوده و در این راستا تاکنون 16 سیاست اجرایی شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سریلانکا بدهی نفتی 250 میلیون دلاری به ایران را سریلانکا از ماه آینده ارسال چای به ایران را برای پرداخت بدهی نفتی 250 میلیون دلاری خود آغاز می‌کند. این بدهی نفتی مربوط به سال 2012 است و در سال 2021 دو کشور توافق کردند که سریلانکا به خاطر به تحریم‌های آمریکا، آن را با صدور چای به ایران بازپرداخت کند، اما بحران مالی سریلانکا باعث شد تا این تبادل با دو سال تاخیر صورت گیرد. با چای بازپرداخت...