شنبه 14 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه عصر ایران

«نکته مهم این است که دارندگان رمزارزها بایستی جدای از مطالعه تحلیل های مختلف و اتخاذ راهبردهای گوناگون برای مدیریت سرمایه خود، کمی نیز به فکر سرنوشت دارایی های دیجیتالیشان در دوره پس از مرگ خود در قالب "ارثیه دیجتالی شان" باشند.»

خبرگزاری فارس

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل راه آهن از افزایش ظرفیت قطارها در مسیر کرمانشاه و خرمشهر به سمت مرز های عراق در ایام اربعین خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تاکنون برای 32 هزار واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید پرند، زمین تأمین شده و مدیرعامل شرکت عمران این شهر وعده داده تا پایان سال جاری 7000 واحد افتتاح شود.

خبرگزاری مهر

شاخص کل بورس بعد از ریزش های متولی هفته گذشته امروز با وضعیت مثبتی روبرو شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدام های بانک مرکزی در پیگیری ناترازی بانک‌ها، بیمه‌ها و جلوگیری از خلق پول بدون پشتوانه، گفت: آثار این اقدام ها در بهبود وضع اقتصادی و معیشتی مردم نمایان خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی از برنامه ریزی برای کاهش مدت زمان ساخت نهضت ملی مسکن به 24 ماه خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر سابق ارتباطات و فناوری اطلاعات در واکنش به حذف توئیت خبرگزاری ایرنا درباره اینترنت موبایل توئیتی منتشر کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس‌جمهوری گفت: ایجاد امید سرلوحه همه برنامه‌ها و اقدامات دولت است چرا که معتقدیم وجود نشاط و امید، مشارکت عمومی و افزایش سرمایه اجتماعی را به همراه دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مالکی گفت: پیشنهاداتی در خصوص ارائه زمین به هر ایرانی متقاضی در جزیره ابوموسی و حذف برخی از شرایط از جمله فرم ج داده شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران تهران از امکان دریافت 50 تا 100 میلیارد تومانی چاپخانه‌داران براساس تبصره 18 برای نوسازی و تجهیز ناوگان صنعت چاپ خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، مالیات بر سود شرکت‌های بزرگ روسی را تصویب کرد، زیرا دولت به دنبال منابع درآمد اضافی برای هزینه‌های هنگفت برای جنگ در اوکراین است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با نزدیک شدن به میانه مرداد ماه، حالا یکی از سوالات مهم سرپرستان خانوار که با تورمی مزمن و لجام‌گسیخته ایام خود را سپری می‌کنند، این است که قرار است چه روزی یارانه به دستشان برسد و مبلغ آن چقدر خواهد بود؟

وب‌گاه مشرق نیوز

از بهمن 1401 زنگ خطر بحران گوشت مرغ به صدا درآمد. متوسط قیمت مرغ از بهمن سال گذشته تاکنون بیش از 28 هزار تومان گران‌تر شده‌است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس بازار سرمایه گفت: امروز بیشترین ارزش معاملات را گروه خودرویی با ثبت رقم 832 میلیارد تومان (1.4 برابر میانگین هفتگی) به خود اختصاص داده است.