شنبه 14 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز ورق در بازار ارز تهران برگشت و دلار کانال 50 هزار تومان را از دست داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

از روز دوازدهم مردادماه گرانی سراسری نان در کل کشور کلید خورد و سفره معیشت مردم روز به روز کوچکتر شد تا جایی که به خرید قسطی و نصفه نان رسیده است.

وب‌گاه ورزش سه

همان‌طور که پیش از این نیز خبر داده بودیم، باشگاه استقلال از طریق برخی اسپانسرهای پیشین، موفق به پرداخت مطالبات بازیکنان خود شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزارت اقتصاد اعلام کرد: نسبت فروش اوراق به تولید ناخالص داخلی در سال 97 معادل 2.1 درصد؛ در سال 98 معادل سه درصد بود و در سال 99 به سقف تاریخی خود یعنی 5.08 رسید و از آن سال به بعد دولت سیزدهم این نسبت را کاهش داد، به طوری که در سال 1400 نسبت مذکور به 2.8 درصد و در سال 1401 به 2.1 کاهش یافت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

انواع کسب و کارها برای حل مشکلات خود به دنبال دریافت وام میلیاردی هستند از اینرو پرداخت وام 50 تا 100 میلیاردی به بخشی از فعالان بازار آغاز شد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کاهش تدریجی رشد نقدینگی، کاهش تورم تولیدکننده، ثبات نرخ ارز در ماه‌های گذشته و کاهش تورم جهانی، چهار عاملی است که آثار خود را در کاهشی شدن تورم تیر ماه نشان داده است؛ البته همچنان سیاست‌ها و اقدامات دولت بر تداوم کاهش تورم در ماه‌های آینده متمرکز است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مرکز پژوهش‌های مجلس با اخذ نظرات نخبگان و صاحبنظران حوزه گردشگری سلامت بر لزوم تقدم نگاه فرهنگی به اقتصادی سازی گردشگری سلامت، تاکید کرد.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دستیار ویژه وزیر راه وشهرسازی گفت: 350 هزار واحد مسکونی توسط بخش خصوصی و مردم در حوزه نهضت ملی مسکن ساخته شده است.

خبرگزاری تسنیم

سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام کرد: کل رقم انتشار اوراق از ابتدای دولت سیزدهم تا ابتدای مردادماه امسال، 306 هزار میلیارد تومان بوده است که بالغ بر 300 هزار میلیارد تومان از این اوراق (معادل 98 درصد) برای تسویه و پرداخت اوراق منتشر شده است.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی سیستان وبلوچستان از تخصیص بیش از 360 میلیارد تومان برای اجرای خدمات زیربنایی و روبنایی به طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای زیر پوشش این اداره کل خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران گفت: هنوز صدور پایان کار واحد‌های مسکونی از طریق رعایت مبحث 19 اجرایی نشده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شاخص کل بورس تهران 139 هزار و 384 واحد نسبت به روز کاری گذشته بالاتر ایستاد.