یک‌شنبه 17 تیر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مطابق آمار تازه‌ای که مرکز آمار ایران از نرخ تورم خرداد ماه 1402 منتشر کرده‌، نرخ تورم در مقیاس نقطه به نقطه (خرداد امسال نسبت به خرداد سال گذشته) با کاهشی حدود 8درصدی به 42.6درصد رسیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آمار نرخ تورم خردادماه نشان می دهد که شوک حذف ارز 4200 بر تورم تخلیه شده اما همچنان با تورم سالانه و نقطه به نقطه بالای 40 درصد مواجه هستیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بازنشستگان در برنامه هفتم توسعه، جاماندند. این را در کلام نمایندگان مجلس می‌شود دید.

وب‌گاه عصر ایران

تصویری از ریزش شدید بازار سهام روسیه پس از اخبار مبنی بر فراخوان فرمانده واگنر به شورش مسلحانه و درگیری میان نظامیان روس / جماران

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در قالب یک نظرسنجی، پیش‌بینی 10 کارشناس بازار سرمایه درباره روند بازار و شاخص کل بورس، در هفته پیش‌رو گردآوری شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بزرگترین ارز دیجیتال بر اساس ارزش بازار، در مسیر بهترین هفته خود از ماه مارس قرار گرفت زیرا هفتگی 18 درصد افزایش پیدا کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه شرق در «محترمانه وام نمی‌دهیم» نوشت: نزدیک به شش ماه است که بانک مرکزی انتشار آمارهای مربوط به قیمت مسکن را متوقف کرده و حال خبر رسیده است که وام خرید و ساخت مسکن دو برابر شده و سقف دریافت وام مسکن با احتساب مبلغ وام جعاله به 960 میلیون تومان افزایش یافته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حق دخالت حاکمیت برای بی‌حجابی درخیابان: محمد مصدق، معاون اول قوه‌قضائیه گفت: حجاب واجب شرعی و سیاسی است. تعجبم از کسانی است که ادعای علم دارند و گاهی در حوزه و دانشگاه مطرح می‌کنند که حجاب حریم خصوصی است و حاکمیت نباید دخالت کند، اما این‌گونه نیست. حجاب در حریم خانواده، حریم خصوصی است و حاکمیت دخالتی در آن ندارد، اما اگر حجاب در خیابان رعایت نشود، حاکمیت حق دخالت دارد./ ایسنا

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پس از گزارش‌های ضعیف شاخص مدیران خرید (PMI)، یورو سقوط کرد تا ارز منطقه یورو جذابیت خود را از دست بدهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسعود محجل امامی گفت: تمایل شرکت‌های بزرگ فولادی به سرمایه‌گذاری در تولید گندله، کنسانتره و آهن اسفنجی، بسیار بیشتر از تولید لوله و پروفیل است و بر همین اساس شاهد هدررفت سرمایه‌گذاری‌های انجام‌شده در صنعت لوله و پروفیل هستیم.

خبرگزاری مهر

کارشناسان بازار سرمایه معتقدند وضعیت بازار سرمایه در روز شنبه احتمالا نوسانی مثبت خواهد بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قیمت انواع ارز در هفته‌ای که گذشت روند کاهشی را در پیش گرفت و فعالان این بازار از رکود به دلیل انتظارات مردم در راستای ادامه داشتن این روند در هفته‌های پیش رو خبر می‌دهند

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با ایستادن شاخص بورس در سطح 2 میلیون و 173 هزار واحد بازدهی بورس در خرداد ماه به منفی 5.6 درصد رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در هفته اخیر ورود سرمایه به بورس در یک روز رخ داد و در 4 روز دیگر پول حقیقی خارج شد.