یک‌شنبه 17 تیر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در هفته‌ای که گذشت قیمت انواع ارز روند کاهشی را تجربه کرد و فعالان این بازار از رکود به دلیل انتظارات مردم در راستای ادامه داشتن این روند در هفته‌های پیش رو خبر می‌دهند

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادنیوز نوشت: اقتصادنیوز: یک معامله گر مشهور می گوید بیت کوین در سال 2023 به بالاترین حد خود خواهد رسید و اکتبر ماه شکوفایی بیت کوین خواهد بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: روز دوشنبه و سه‌شنبه دمای هوا به تدریج در نیمه شمالی و شمال‌غرب افزایش می‌یابد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

زاکربرگ پیش تر در اولی تورنمنت جوجیتسوی برزیلی شرکت کرده بود. ایلان ماسک نیز در توئیتی گفته «من این حرکت عالی را دارم که آن را «والروس» می نامم جایی که فقط بالای سر حریفم دراز می کشم و هیچ کاری انجام نمی دهم.» با چنین وضعیتی در صورت برگزاری نبرد درون قفس میان آن دو کدام یک برنده خواهد شد؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عماالدین باقی پژوهشگر حقوق و فعال حقوق بشر با انتشار متنی در توییتر به انتصابات اخیر در ستاد امر به معروف تهران انتقاد تندی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جواد اوجی، وزیر نفت با اشاره به تولید روزانه 800 هزار بشکه‌ای میعانات گازی در کشور اعلام کرد: در ماه‌های آینده خبرهای خوبی هم درباره فروش نفت خواهیم داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر نفت اعلام کرد با وجود تحریم‌ها فروش نفت نه تنها کاهش نیافت بلکه حتی تشدید هم شده است و طی ماه‌های آینده خبرهای خوبی در این حوزه خواهید شنید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جدیدترین آمار ارایه شده از قیمت مسکن و اجاره بها در کشور حاکی از تغییر 2.6 درصد تورم ماهیانه است که البته با توجه کاهش نرخ‌های پیشنهادی در بازار مسکن شهر تهران انتظار می‌رود قیمت مسکن در سایر شهرها با فاصله زمانی دچار افت شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ترافیک سنگین در تمامی محورهای شمالی کشور گزارش شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با آرام شدن نرخ ارز در بازاهای داخلی طی یک ماه و نیم اخیر، کاهش قیمت‌ها در یکماهه اخیر برای انواع محصولات خانواده دنا محسوس‌تر بوده و کاهش قابل توجهی در قیمت این محصولات در پایان خرداد ماه نسبت به ابتدای ماه دیده می‌شود.

وب‌گاه فرارو

«پرسش من اقتصاددان، از آقای فرزین این است که اگر قرار است تورم کاهش پیدا کند دقیقا به چه مکانیسم‌ها و راهکار‌هایی فکر شده است؟ اگر مخارج دولت افزایش پیدا کند، بانک مرکزی نیز دستور دولت را اجرا و اسکناس چاپ کند که کسری بودجه جبران شود، چه باید کرد؟ این که بانک مرکزی بتواند تورم را کاهش دهد، باعث خوشحالی است، اما چنین تصمیماتی به یک بانک مرکزی مستقل و مقتدر نیاز دارد.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با آرام شدن نرخ ارز در بازاهای داخلی طی یک ماه و نیم اخیر، قیمت خودرو در بازار نیز که تحت تاثیر همین نرخ ارز بالا و پایین می‌شود، روند کاهشی داشته است؛ اما این کاهش قیمت طی یکماه اخیر (در خرداد ماه) برای انواع دناها محسوس‌تر بوده است.

وب‌گاه گسترش

تنش زدایی در روابط خارجی سیگنال مهمی برای بازار است و صبر و انتظار سهامداران برای مشخص شدن آثار و نتایج آن منطقی به نظر می‌رسد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس هواشناسی گفت: دو هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای وزش باد شدید و رگبار باران در برخی مناطق کشور صادر شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: درخصوص اجاره بها در خرداد 1402 نیز آمار از تغییر ماهیانه 2.6 درصد، نقطه به نقطه 38.9 درصد و سالیانه 35.2 درصد حکایت دارد. اردیبهشت ماه ارقام مذکور به ترتیب 1.7 درصد، 38.3 درصد و 34.5 درصد بود.