پنج‌شنبه 14 تیر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای 18 عیار هر گرم 2 میلیون و 308 هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم 25 میلیون و 100 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز 28 میلیون و 400 هزار تومان است. در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 15 میلیون و 500 هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی 10 میلیون و 500 هزار تومان و سکه یک‌گرمی 6 میلیون...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در تهران سایه سنگین اخبار سیاسی بر سر قیمت دلار باعث شده دلار کم جان شده و عمق معاملات کاهش یابد. طبق اعلام سایت ها نرخ دلار ظهر امروز در تهران در محدوده 48 هزار و 600 تا 48 هزار و 800 تومان تومان به فروش رسید که نسبت به دیروز تقریبا رنج است.

وب‌گاه عصر ایران

وام خرید مسکن زوجین در حالت حداکثری از دو تا وام خرید مسکن فردی به‌اضافه یک وام جعاله تشکیل می‌شود. به این ترتیب وقتی می‌گوییم یک زوج ساکن تهران می‌تواند 960 میلیون تومان وام بگیرد، منظورمان جمع دو تا وام 400 میلیون تومانی فردی و یک وام تعمیرات مسکن (جعاله) 160 میلیونی است.

خبرگزاری تسنیم

مدل امتیازدهی اعتباری اشخاص حقیقی بازنگری و مورد تصویب شورای سنجش اعتبار قرار گرفت.

وب‌گاه الف

رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد از ورود بیش از 3.2 تن طلا به صورت رسمی از گمرکات به کشور در چند ماه اخیر و در پی مصوبه دولت برای تسهیل واردات طلا و معافیت آن از هرگونه مالیات و عوارض خبر داد.

خبرگزاری مهر

مدل امتیازدهی اعتباری اشخاص حقیقی بازنگری و مورد تصویب شورای سنجش اعتبار قرار گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: این روزها نگرانی از تاثیرات ابرتورم بر زندگی ایرانیان اوج گرفته است. راهکارهای پیشنهاد شده در بسیاری از موارد ره به جایی نبرده و تنها مشکل را حادتر کرده است.

خبرگزاری مهر

تایباد جانشین مرزبانی خراسان رضوی از کشف 795 قوطی شیر خشک قاچاق به ارزش 437 میلیون و 250 هزار ریال توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد خبر داد.

خبرگزاری مهر

بندرعباس - معاون قضایی دادستان کل کشور از رشد 60 درصدی وصولی جزای نقدی پرونده های قاچاق در دادگستری خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

طلا، سکه و ارز امروز در بازار تهران با کاهش قیمت روبه‌رو شد.

وب‌گاه فرارو

پس از موافقت مسئولان وزارت ورزش با سرمربیگری جواد نکونام در تیم استقلال برای فصل آینده ظاهراً این مربی با رقم معقولی با باشگاه استقلال قرارداد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

متادیسکریپشن: میلگرد اهواز از برندهای مطرح تولیدکننده میلگرد است، در این مقاله از آهن آنلاین به بررسی نوسانات قیمت تیرآهن کوثر اهواز خواهیم پرداخت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت دلار منتظر بازگشت وزیر خارجه از سفر به چند کشور عربی است قیمت دلار امروز تحت تاثیر سفر وزیر خارجه به کشورهای عربی بود

وب‌گاه الف

در حالی که شاخص کل بورس در ساعات میانی روندی صعودی داشت و توانست تا دو میلیون و 177 هزار واحد افزایش یابد در ساعات پایانی روندی نزولی به خود گرفت و در رقم دو میلیون و 173 هزار واحد ایستاد.