پنج‌شنبه 14 تیر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی دولت سیزدهم تاکنون زمین ساخت یک میلیون و 785 هزار و 44 واحد را تامین کرده است. تعداد واحد‌های دارای قرارداد سازنده 442 هزار و 948 واحد، تعداد واحد دارای پروانه ساختمانی 325756 واحد مسکونی و اتمام فوندانسیون 181701 واحد، معرفی 37736 واحد مسکونی به بانک مسکن برای اخذ تسهیلات کم بهره در حوزه بازآفرینی شهری (نوسازی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، همزمان با سالروز شهادت شهید مصطفی چمران، مراسم گرامیداشت روز ملی بسیج اساتید، با عنوان «جهاد تبیین، امید آفرینی و اعتلای نظام حکمرانی» با مشارکت حماسی 30 هزار استاد بسیجی در سراسر کشور و با حضور سرلشکر حسین سلامی، محمدباقر قالیباف و جمع دیگری از مسئولان کشوری و لشکری، صبح روز چهارشنبه 31 خردادماه در دانشگاه تهران برگزار شد. فرمانده کل سپاه با...

خبرگزاری دانشجو

گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو؛ بودجه شرکت‌های دولتی بخش بزرگی از بودجه سالیانه دولت را شامل می‌شود و یکی از محور‌های اصلی اصلاح ساختاری بودجه، اصلاح بودجه شرکت‌های دولتی و بهبود عملکرد این شرکت‌ها است. از همین رو اصلاح آیین‌نامه انتظام‌بخشی شرکت‌های دولتی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که از سال 1382 تاکنون به روز نشده است و طبق بند ب تبصره 2 قانون بودجه سال 1402 باید تا پایان خرداد...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در روزی که سه غول بزرگ بورس تهران ریزش کردند، شاخص کل رشد کرد. فملی، فارس و فولاد نتوانستند شاخص را پایین بکشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون نظارت این بانک با اعلام این خبر اظهار کرد: از آنجا که افزایش سهم تسهیلات خرد در شبکه بانکی، به عنوان یکی از اهداف مهم بانک مرکزی و شبکه بانکی مورد توجه قرار دارد، گام ها و اقدامات متنوعی در نظر گرفته شده است که به تدریج عملیاتی و اجرایی می‌شوند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل دفتر امور شرکت‌های دولتی وزارت اقتصاد گفت: مطابق آیین نامه‌ها سخت گیری برای شرکت‌های دولتی آغاز شده است و دیگر از تاریک خانه‌های دولتی خبری نخواهد بود.

وب‌گاه فرارو

می‌توان از انواع میوه‌ها، سبزیجات، آجیل و دانه ها، ادویه‌ها، مکمل‌های غذایی، انواع آب میوه و سبزی و شیری کننده‌های مختلف در تهیه این دسر جذاب استفاده کرد.

خبرگزاری مهر

قیمت دلار در بازار مبادله ارز و طلا با تغییرات کمی نسبت به دیروز مواجه شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس کل بانک مرکزی گفت: سقف تسهیلات خرید مسکن از محل گواهی حق تقدم 2 برابر شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران به قیمت 28 میلیون و 200 هزار تومان معامله می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مهدی پازوکی اقتصاددان و استاد سابق دانشگاه علامه طباطبایی بر این باور است که باید راهکار اصلاح سیاست داخلی و خدمت سیاست خارجی به اقتصاد و حکمرانی خوب در دستور کار قرار بگیرد و در اولین فرصت امکان حضور سرمایه‌گذاران خارجی و انتقال تکنولوژی، امکان بهبود رشد اقتصادی و کاهش تورم فراهم شود. در غیر اینصورت تبعات سختی دامنگیر جامعه خواهد شد. گفت و گوی تفصیلی جماران با این مدرس اقتصاد در پی...

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور با بیان اینکه هنوز تصمیمی درباره تغییر تعطیلی پنجشنبه نگرفته است، گفت: بنای ما این است که تعطیلی روز پنجشنبه باشد و تصمیمی برای تغییر نداریم.

وب‌گاه خبر آنلاین

دیده‌بان ایران نوشت: رسول منتجب نیا فعال سیاسی اصلاح طلب خطاب به رئیس جمهور گفت: پیشنهاد من این است که آقای رئیسی! استعفا بدهید. بگذارید مردم از این شکنجه هایی که بر آنها وارد می شود راحت شوند.