پنج‌شنبه 14 تیر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه عصر ایران

میثم لطیفی رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور: هنوز تصمیمی در این زمینه اتخاذ نشده است اما بنای ما این است که تعطیلی روز پنجشنبه باشد و تصمیمی برای تغییر نداریم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عده‌ای از جمله مارک کارنی (Mark Carney)، رئیس پیشین بانک مرکزی انگلیس، معتقدند که ممکن است برگزیت (خروج انگلیس از اتحادیه اروپا) دلیل تورم در انگلیس باشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: تمامی اراضی مازاد بنیاد مستضعفان در قالب پروژه‌های نهضت ملی مسکن استفاده خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ترکی با بیان اینکه ماموریت دیگر ما رفع دغدغه‌های بازنشستگان است، گفت: بزرگ‌ترین دغدغه امروز خانواده اشتغال فرزندان است و پیش بینی ما این است که حدود 150 هزار نفر از فرزندان بازنشستگان نیاز به اشتغال دارند که در شرکت های زیر مجموعه خود اولویت را به اشتغال فرزندان باز نشستگان داده‌ایم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر ارتباطات درحاشیه نشست هیئت دولت گفت: براساس مصوبه جدید هیئت دولت، کسب‌کارهای اینترنتی که تا پایان سال 1401 کد مالیاتی نداشتند، از معافیت مالیاتی برخوردار خواهند شد.

وب‌گاه گسترش

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور با بیان اینکه هنوز تصمیمی درباره تغییر تعطیلی پنجشنبه نگرفته است، گفت: بنای ما این است که تعطیلی روز پنجشنبه باشد و تصمیمی برای تغییر نداریم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سردار حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران با تاکید بر این‌که انزوا و محاصره یک خواب و رویای پریشان بود، گفت: وقتی دشمن متوجه شد با همه ظرفیت آمده و نظام ما تکان نخورد، فهمید فصل مقابله با نظام تمام شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون نظارت بانک مرکزی گفت: مدل امتیازدهی اعتباری اشخاص حقیقی بازنگری و مورد تصویب شورای سنجش اعتبار قرار گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر خارجه کشورمان مسقط را به مقصد کویت ترک کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دولت سیزدهم در حالی بر سرکار آمد که با کسری بودجه 480 هزار میلیارد تومانی روبه‌رو بود؛ موضوعی که رییس‌جمهوری شب گذشته با اشاره به آن، از جبران این کسری بودجه با افزایش فروش نفت در دولت مردمی خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قیمت دلار امروز چهارشنبه 31 خرداد ماه 1402در بازار ارز هرات مرز حمایتی 48 هزار و 800 تومان را از دست داد و در محدوده 48 هزار و 400 تا 500 تومان به فروش رسید. پیش از این فعالان بازار گفته بودند که مرز حمایتی 48 هزار و 800 تومان برای دلار مهم است و در صورتی که اسکناس آمریکایی از این محدوده پایین بیاید فشار فروش در بازار زیاد می شود و احتمال عقب نشینی تا محدوده 27 هزار و 600 تومان هم محتمل...

وب‌گاه عرشه آنلاین

اعتبارسنجی جدیدی برای اخذ وام از شبکه بانکی انجام خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بورس اوراق بهادار تهران امروز در یک روند رو به رشد قرار گرفت، شاخص کل بورس اوراق بهادار امروز با افزایش 6940 واحدی به رقم 2 میلیون و 173 هزار و 887 واحد رسید. همچنین شاخص هموزن با افزایش 7 هزار و 269 واحد به رقم 746 هزار و 134 واحد رسید. ارزش روز بازار در بورس تهران به بیش از 7 میلیون و 988 هزار میلیارد تومان رسید. معامله‌گران امروز بیش از 6.3...

خبرگزاری تسنیم

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس از شرایط ویژه تسهیلات ازدواج و برنامه‌های مجلس برای طرح جوانی جمعیت خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با توجه به کاهش چشمگیر قیمت ها در بازار کنونی شرایط برای خرید مهیا است و با توجه به شرایط مردم نگرانی از کاهش بیشتر قیمت ها یا بازگشت به روند افزایشی نداشته باشند بنابراین می توانند با خیال راحت خریدهای خود را انجام دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

غرفه گروه ترنج در پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی ایران در جمع برترین غرفه‌ها از نظر معماری خلاقانه قرار گرفت.