پنج‌شنبه 14 تیر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری مهر

مدل امتیازدهی اعتباری اشخاص حقیقی بازنگری و مورد تصویب شورای سنجش اعتبار قرار گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: این روزها نگرانی از تاثیرات ابرتورم بر زندگی ایرانیان اوج گرفته است. راهکارهای پیشنهاد شده در بسیاری از موارد ره به جایی نبرده و تنها مشکل را حادتر کرده است.

خبرگزاری مهر

تایباد جانشین مرزبانی خراسان رضوی از کشف 795 قوطی شیر خشک قاچاق به ارزش 437 میلیون و 250 هزار ریال توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد خبر داد.

خبرگزاری مهر

بندرعباس - معاون قضایی دادستان کل کشور از رشد 60 درصدی وصولی جزای نقدی پرونده های قاچاق در دادگستری خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

طلا، سکه و ارز امروز در بازار تهران با کاهش قیمت روبه‌رو شد.

وب‌گاه فرارو

پس از موافقت مسئولان وزارت ورزش با سرمربیگری جواد نکونام در تیم استقلال برای فصل آینده ظاهراً این مربی با رقم معقولی با باشگاه استقلال قرارداد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

متادیسکریپشن: میلگرد اهواز از برندهای مطرح تولیدکننده میلگرد است، در این مقاله از آهن آنلاین به بررسی نوسانات قیمت تیرآهن کوثر اهواز خواهیم پرداخت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت دلار منتظر بازگشت وزیر خارجه از سفر به چند کشور عربی است قیمت دلار امروز تحت تاثیر سفر وزیر خارجه به کشورهای عربی بود

وب‌گاه الف

در حالی که شاخص کل بورس در ساعات میانی روندی صعودی داشت و توانست تا دو میلیون و 177 هزار واحد افزایش یابد در ساعات پایانی روندی نزولی به خود گرفت و در رقم دو میلیون و 173 هزار واحد ایستاد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سی هزار تن از استادان بسیجی به مناسبت سالروز شهادت شهید چمران و گرامیداشت روز ملی بسیج اساتید گردهم آمده تا ضمن تجدید پیمان با مکتب فکری و راه سرخ شهید چمران، اقتدار و انسجام خویش را به نمایش گذاشته و دشمنان ملت ایران بدانند نه جنگ ترکیبی آنها در دل نخبگان و جامعه دانشگاهی کشور ثمر داشته و نه جنگ شناختی شان ذره‌ای بر ذهن و اراده آنها در دفاع...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حسین‌پور گفت: استنکاف بانک‌ها از پرداخت تسهیلات مسکن به دلیل سوق پیدا کردن آن‌ها به سمت بنگاه‌داری است.

خبرگزاری تسنیم

شورای تبیین بسیج دانشجویی در نامه ای به وزاری صنعت، اطلاعات و رئیس هیئت عالی نظارت بر اتاق بازرگانی ایران نکاتی را درباره انتخابات اخیر این اتاق مطرح کرد.

خبرگزاری مهر

اساتید بسیجی دربیانیه پایانی اجتماع 30 هزار نفری استادان بسیجی، ضمن اعلام حمایت کامل و همه‌جانبه خود از تیم مذاکرکننده هسته‌ای، خواستارحفظ جدی زیرساخت‌های هسته‌ای شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت نیوز نوشت: قیمت دلار برای چندمین روز متوالی در میانه کانال 48 هزار تومان ایستاده است. اما علت توقف قیمت دلار چیست و بازار در چه شرایطی قرار دارد؟