جمعه 8 تیر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه فایننشال تایمز انگلیس گزارشی درباره مشکلات و چالش‌هایی که انتظار می‌رود، تیم مالی ترکیه که اخیراً منصوب شده است با آن مواجه باشد، منتشر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دیدار وزیر راه و شهرسازی با مقامات استانی کشور روسیه، استاندار ولگوگراد مشتاقانه از مهرداد بذرپاش برای بازدید از این استان و گسترش روابط بین استانی میان استان ولگوگراد در روسیه و مازندران در ایران، دعوت کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اغلب کارشناسان در پاسخ به این سوال که مسیر حرکت طلا و سکه در روزهای آتی چیست به نرخ دلار اشاره کنند. نرخی که در صورت تداوم شرایط سیاسی کنونی در ایران نوسان افزایشی نخواهد داشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: در حال حاضر شاهد ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج و محور هراز هستیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امام جمعه اردبیل گفت: میوه آنقدر گران شده که طبقه پایین از میوه فقط نگاه حسرت نصیبشان می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

میزان نوشت: مشاور وزیر راه و شهرسازی در حوزه مسکن گفت: طرح سامان‌دهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها، با افزایش نظارت‌ها بر بنگاه‌های معاملات املاک و قراردادهای اجاره از افزایش بی‌رویه اجاره‌بها جلوگیری خواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محمدرضا فرزین، رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به اینکه دیدار موفقی با همتای قطری خود داشته است، بر تقویت مناسبات بانکی بین دو کشور در شرایط کنونی تاکید کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: آیت الله عاملی گفت: اخیراً یکی از ادارات دولتی یک نشست با مهمانان خارجی در تهران برگزار کرد سپس گزارش آن را در قالب یک کتاب بسیار نفیس با کاغذ بسیار بسیار گران قیمت و با جلد ویژه چاپ و به تمام مدیران استانی فرستادند هر کس این کتاب را می‌دید قطعاً از هزینه آن وحشت می کرد این کار جز تبلیغ خود مدیر ریاست طلب هیچ فایده دیگری نداشت

وب‌گاه عرشه آنلاین

بورس تهران در هفته گذشته با کاهش بیش از 4.5 درصدی نماگرهای خود مواجه شد. بورس فردا چگونه خواهد بود؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

نایب‌رئیس سابق اتحادیه طلا و جواهر تهران، از ثبات قیمت سکه در آخرین معاملات هفته نسبت به ابتدای هفته در بازار خبر داد و تاکید کرد که هر چند نوسان در طول هفته دیده شد اما در نهایت به قیمت‌های ابتدای هفته رسید؛ البته با توجه به کاهش قیمت طلا در بازارهای جهانی، طلا در بازار داخل هم ارزان شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت تخم مرغ در بازار نسبت به روزهای گذشته کاهش شدیدی داشته و پایین تر از نرخ مصوب عرضه می‌شود.

خبرگزاری مهر

تهران - معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان تهران از افزایش تراکم طرح نهضت ملی مسکن شهرهای اسلامشهر، رباط کریم، نصیر شهر و پاکدشت از سه به پنج طبقه خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

یک کارشناس اقتصادی در مورد چرایی معطل ماندن موضوع حذف صفر از پول ملی گفت: حذف صفر زمانی انجام می‌شود که کشور به یک ثبات اقتصادی رسیده و ریشه‌های تورم حذف شده باشد و بدانیم کشور درگیر تورم‌های بالا نخواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در خبرهای منتشر شده از سوی رسانه‌های آمریکایی به فهرستی از توافقات انجام شده میان ایران و آمریکا نیز اشاره شده که تقریبا موضوعات جدیدی نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: امام جمعه مشهد گفت: بروید بخوانید تا بدانید زمانی در خیابان سلطنت آباد تهران، یک روز رسید که پنج جوان ایرانی سوار بر یک دستگاه پیکان مشغول تردد بودند تا اینکه یک زن برهنه آمریکایی درحالی که مست بود، با خودرو به این پیکان زد، آن را به تیر چراغ برق کنار خیابان کوبید و هر پنج جوان را به قتل رساند. در این میان، نه‌تنها محاکمه‌ای صورت نگرفت بلکه حتی وقتی روزنامه کیهان تیتر زده...