شنبه 7 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه 55 آنلاین

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: با توجه به کمبود عرضه دام، قیمت کنونی هرکیلو شقه گوسفندی در خرده فروشی‌ها به 470 تا 480 هزارتومان رسیده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، طبق سنوات گذشته امسال بازار طلا و جواهر تهران اعم از پاساژ‌های اصلی بازار و راسته طلا و جواهرفروسان بازار تهران از روز سه شنبه سوم مردادماه الی یکشنبه هشتم مردادماه تعطیل و اعضای صنفی این بازار عزادار سید و سرور آزادگان جهان می‌باشند. براساس قیمت‌های درج شده در سایت اتحادیه طلا و جواهر، هم اکنون قیمت طلای 18 عیار هر گرم 2 میلیون و 348 هزار تومان،...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس هیات امنای صرفه‌جویی ارزی در معالجه بیماران با اشاره به حمایت ویژه این مجموعه از تولیدات داخلی با هدف تحقق اصول سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، از افزایش سهم خرید کالاهای سلامت محور داخلی خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بورس اوراق بهادار تهران امروز گرچه افت کم‌جانی داشت، اما با این حال توانست کانال 2 میلیون واحدی را حفظ کند، به گونه‌ای که شاخص کل بورس در پایان معاملات با کاهش 1333 واحد به رقم 2 میلیون و 563 واحد رسید. همچنین شاخص هموزن با افزایش 519 واحد به رقم 711 هزار و 313 واحد رسید. ارزش روز بازار در بورس تهران که ناشی از ارزش روز 600 شرکت بورسی است به بیش...

خبرگزاری تسنیم

وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که باید در حمل‌ونقل هوایی بساط سوداگری جمع شود، گفت: مجوز پروازهای چارتری تا اطلاع ثانوی لغو شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت طلا و دلار امروز در بازار تهران صعودی بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی دولت گفت: نرخ خودرو و خرید و فروش مسکن از ابتدای امسال شیب کاهشی قابل قبولی داشته است که باید اثر خود را در بلند مدت روی اجاره بها داشته باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی دولت گفت: نرخ خودرو و خرید و فروش مسکن از ابتدای امسال شیب کاهشی قابل قبولی داشته است که باید اثر خود را در بلند مدت روی اجاره بها داشته باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر 28 میلیون و 300 هزارتومان است.

خبرگزاری تسنیم

در حالی که بخش قابل توجهی از محصولات الکترونیکی موجود در یکی از بنادر جنوبی کشور به طور قاچاق یا ته‌لنجی وارد کشور می‌شود، یک شرکت ارائه کننده خدمات پس از فروش از قاچاقچیان برای همکاری دعوت کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (چهارشنبه) بازار سهام، با هزار و 337 واحد کاهش معادل هفت صدم درصد به دو میلیون و 506 واحد رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: علی بهادری سخنگوی دولت در خصوص استعفای وزیر ورزش و جوانان گفت: استعفای سید حمید سجادی چند روزی است که تقدیم رئیس جمهور شده اما هنوز آیت الله رئیسی تصمیم گیری نهایی در این باره نداشته است. بهادری جهرمی اظهار داشت: بعد از سانحه بالگرد به دلایل عوارض پس از آن و اینکه سجادی نیازمند استراحت بیشتر و اعمال جراحی دیگری است، وزیر ورزش چندین مرتبه استعفای خود را تقدیم رییس جمهور کرده...

وب‌گاه عرشه آنلاین

اخیراً برخی از مدل‌های تلفن همراه سامسونگ و نوکیا بدون صدور مجوز از سوی شرکت اصلی، توسط شرکت‌های داخلی تولید شده است؛ اما مسئولان وزارت صمت و وزارت ارتباطات حاضر به پاسخگویی و شفاف‌سازی دراین‌باره نیستند.

وب‌گاه عصر ایران