شنبه 7 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران اعلام کرد: روزهای پنجشنبه و جمعه 5 و 6 مرداد همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی میادین و بازارهای میوه و تره بار شهرداری و همچنین مجموعه برج میلاد تهران تعطیل است.

وب‌گاه گسترش

مدیر عامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان از واریز حدود 129 میلیارد ریال سهم الشرکه اعضای بازنشسته در خرداد 1402 خبر داد.

وب‌گاه گسترش

رئیس جمهور با اشاره به موضوع ناترازی و اضافه برداشت برخی بانک‌ها به‌عنوان یک دغدغه جدی و زمینه‌ساز اخلال در نظام بانکی اظهار داشت: هیچ تاخیری در تعیین تکلیف و رسیدگی به عملکرد چند بانک متخلف پذیرفته نیست و بانک مرکزی و وزارت اقتصاد موظف هستند در یک بازه زمانی مشخص برای اصلاح این وضعیت برنامه‌ریزی و اقدام کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت درهم در بازار امروز صعود را تجربه کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کارشناس نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: آخرین باری که گزارش فعالیت هیات مدیره به شرکت‌های ناشر ابلاغ شد مربوط به چهارم دی 1388 است که از آن زمان تا کنون با وجود به‌روزرسانی دستورالعمل‌ها و ابلاغیه‌ها توسط هیات مدیره سازمان و ارسال آن به ناشران، اما اصلاحیه‌ای بر این گزارش انجام نشده بود.

خبرگزاری تسنیم

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به کاهش 12 تا 15 درصدی قیمت مسکن در تهران، گفت: تلاش می‌کنیم روند کاهشی قیمت مسکن ادامه یابد.

وب‌گاه الف

رئیس جمهور با اشاره به موضوع ناترازی و اضافه برداشت برخی بانک‌ها گفت: بانک مرکزی و وزارت اقتصاد موظف هستند در یک بازه زمانی مشخص برای اصلاح این وضعیت برنامه‌ریزی و اقدام کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت یورو در بازار امروز رشد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اصلاحات نیوز نوشت: در شرایطی که مردم در تهیه نان شب مانده اند و فشار اقتصادی هر روز کمر آنها را خم‌تر میکند، نگین نیساری، دختر مسئول تشریفات وزیر در وزارت راه و شهرسازی (فریبرز نیساری) با نفوذ پدر و با نامه وزارت راه و شهرسازی، دنبال رفتن به کانادا است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر راه وشهرسازی گفت: پرواز و فروش بلیت چارتر تا رسیدن بازار بلیت هواپیما به آرامش به صورت کامل لغو خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از مسئولان وزارت راه و شهرسازی با رانت وزارتخانه مقدمات سفر دختر خود به کانادا را فراهم کرد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس ضمن مخالفت با تشکیل وزارت بازرگانی توضیحاتی پیرامون تبعات تشکیل این وزارتخانه ارائه کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در حاشیه جلسه هیات دولت، گفت: نرخ خودرو و قیمت مسکن امسال شیب کاهشی قابل قبولی داشته است. وی افزود: برآیند کلی آمار‌های گزارش مرکز آمار ایران در حوزه کنترل قیمت کالا‌ها در مجموع قابل قبول بود. نرخ‌های تورم به صورت موضوعی و هفتگی مورد بررسی قرار می‌گیرد. بهادری جهرمی گفت: وزیر امور اقتصادی و دارایی امروز گزارش خوبی از...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: نماینده مردم بندرعباس در مجلس گفت: دولت باید یکبار برای همیشه مشکل حقوق بازنشستگان را حل کند و یکی از قدم‌های مهم برای حل این مشکل نجات صندوق‌های بازنشستگی از ورشکستگی است بنابراین باید برای اقتصادی شدن این صندوق‌ها و افزایش سرمایه‌گذاری در آن‌ها راهکار ارائه دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در بازار امروز قیمت دلار نسبت به دیروز رشد کرد.