شنبه 7 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری تسنیم

شاخص کل بازار سهام، همچنان در مرز کانال 2 میلیون و احدی گیر کرده است و به نظر می رسد فعلا نه عزمی برای رشد و نه قصدی برای ریزش دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس معاملات بازار مبادله ارز و طلای ایران، قیمت هر اسکناس دلار امروز (چهارشنبه 4 مرداد ماه) با کاهش جزئی نسبت به روز کاری قبل معادل 41 هزار و 278 تومان و قیمت حواله دلار 37 هزار و 525 تومان اعلام شد. در تابلوی معاملاتی مرکز مبادلات ارزی در روز جاری، نرخ اسکناس یورو با کاهش نسبت به روز کاری قبل معادل 45 هزار و 607 تومان، و نرخ حواله یورو 41...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر راه وشهرسازی گفت: قرارداد قطعه سوم آزاد راه تهران - شمال که 85 درصد آن تونل و پل است تا یک ماه آینده به صورت کامل منعقد خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی در رابطه با میزان توجه به همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در برنامه هفتم توسعه، گفت: همسان‌سازی حقوق‌ها یکی از مطالبات جدی بازنشستگان است.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه گسترش

وزیر نفت گفت: سهمیه بنزین تاکسی‌های اینترنتی در دستور کار است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور با اشاره به موضوع ناترازی و اضافه برداشت برخی بانک‌ها به‌عنوان یک دغدغه جدی و زمینه‌ساز اخلال در نظام بانکی اظهار داشت: هیچ تاخیری در تعیین تکلیف و رسیدگی به عملکرد چند بانک متخلف پذیرفته نیست و بانک مرکزی و وزارت اقتصاد موظف هستند در یک بازه زمانی مشخص برای اصلاح این وضعیت برنامه‌ریزی و اقدام کنند.

خبرگزاری تسنیم

امروز در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هر گرم 2 میلیون و 348 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 28میلیون و 300 هزار تومان است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: نماینده مردم بندرعباس در مجلس گفت: دولت باید یکبار برای همیشه مشکل حقوق بازنشستگان را حل کند و یکی از قدم‌های مهم برای حل این مشکل نجات صندوق‌های بازنشستگی از ورشکستگی است بنابراین باید برای اقتصادی شدن این صندوق‌ها و افزایش سرمایه‌گذاری در آنها راهکار ارائه دهد.

وب‌گاه الف

بانک صادرات ایران برای تامین نیازهای ضروری هموطنان و تسهیل تامین ارز به صورت اسکناس تا سقف 2000 دلار ارز می‌فروشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس با اُفت هزار و 335 واحدی در تراز 2 میلیون و 562 واحدی ایستاد

وب‌گاه ورزش سه

غیرمنطقی و کاملا مضحک به نظر می‌رسد اما بهترین انتخاب برای کیلیان امباپه انتقال به الهلال عربستان است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس جمهور با اشاره به موضوع ناترازی و اضافه برداشت برخی بانک‌ها به‌عنوان یک دغدغه جدی و زمینه‌ساز اخلال در نظام بانکی اظهار داشت: هیچ تاخیری در تعیین تکلیف و رسیدگی به عملکرد چند بانک متخلف پذیرفته نیست و بانک مرکزی و وزارت اقتصاد موظف هستند در یک بازه زمانی مشخص برای اصلاح این وضعیت برنامه‌ریزی و اقدام کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهرداد بذرپاش درباره قیمت مسکن تهران اظهار کرد: قیمت مسکن در شهر تهران کاهشی بوده است. وی با اشاره به اظهارات رئیس کل بانک مرکزی درباره کاهش 12 تا 15 درصدی قیمت مسکن در اکثر مناطق تهران، اظهار کرد: تمام تلاش ما این است که روند کاهش قیمت مسکن ادامه یابد. سیدجواد سادات فیرزنی مشاور وزیر راه و شهرسازی نیز امروز گفته بود:‌بر اساس آمار‌ها و برآورد‌های...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت سکه امامی و طلا در بازار صعودی شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران اعلام کرد: روزهای پنجشنبه و جمعه 5 و 6 مرداد همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی میادین و بازارهای میوه و تره بار شهرداری و همچنین مجموعه برج میلاد تهران تعطیل است.