یک‌شنبه 8 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: اجرای طرح توسعه افقی در شهر‌ها تنها با تامین اراضی و الحاق به شهر‌ها امکان پذیر است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی دولت از کاهشی شدن روند قیمت خودرو و مسکن خبر داد و گفت: با هدف نظارت موثر بانک مرکزی بر رفع تعهدات ارزی صادرکنندگان لایحه‌ای در هیات دولت به تصویب رسید که تقدیم مجلس شورای اسلامی می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت سکه در بازار افزایش را تجربه کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مهرداد بذرپاش پیش از ظهر امروز (چهارشنبه، 4 مردادماه) در حاشیه برگزاری هیات دولت گفت: اگر روسای جمهور ایران و آذربایجان توافق کنند ظرف 4 ماه پایانه مرزی آستارا - چای به بهره برداری خواهد رسید. یکی از برنامه‌های دولت تکمیل کریدور زمینی شمال - جنوب در شرق کشور است. وی افزود: برای تکمیل شبکه ریلی در شرق کشور دو خطه کردن مسیر بافق - یونسی با استفاده...

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور با اشاره به موضوع ناترازی و اضافه برداشت برخی بانک‌ها، گفت: هیچ تاخیری در تعیین تکلیف و رسیدگی به عملکرد چند بانک متخلف پذیرفته نیست و بانک مرکزی و وزارت اقتصاد موظف هستند در یک بازه زمانی مشخص برای اصلاح این وضعیت برنامه‌ریزی و اقدام کنند.

خبرگزاری تسنیم

بهادری جهرمی در حاشیه نشست هیات دولت گفت: نرخ خودرو و قیمت خرید و فروش مسکن شیب کاهشی قابل قبولی داشته و این نرخ کاهشی مسکن باید اثر خود را روی اجاره بها داشته باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت طلا 18 عیار امروز در بازار تهران سیر صعودی را در پیش گرفت.

وب‌گاه 55 آنلاین

مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس گفت: با توجه به تعداد سهامداران حتما مجامع شرکت‌های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت به شکل برخط برگزار می‌شود.

خبرگزاری مهر

رئیس جمهور با اشاره به موضوع ناترازی و اضافه برداشت برخی بانک‌ها گفت: بانک مرکزی و وزارت اقتصاد موظف هستند در یک بازه زمانی مشخص برای اصلاح این وضعیت برنامه‌ریزی و اقدام کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون پیشگیری و کاهش خطر سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از تدوین برنامه مقاوم‌سازی لرزه‌ای ساختمان‌ها و شریان‌های حیاتی کلانشهر تهران خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید ابراهیم رئیسی صبح امروز چهارشنبه در جلسه هیئت دولت با درخواست علو درجات برای شهدای فراجا، به نقش موثر و حائز اهمیت نیروی انتظامی در برقراری امنیت و حفاظت از مرز‌ها اشاره کرد و گفت: مجموعه فراجا به‌عنوان نیرویی راهبردی، در سخت‌ترین و دشوارترین شرایط انجام وظیفه می‌کند و رشادت‌ها، از جان‌گذشتگی‌ها و خدمات نیرو‌های انتظامی شایسته توجه و قدردانی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

قیمت طلا 18 عیار امروز مسیر رشد را دنبال کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت سکه بالا رفت و به 28,294,000 (بیست و هشت میلیون و دویست و نود و چهار هزار) تومان رسید که افزایش 1.38 درصدی داشته است. قیمت طلا و دلار هم صعودی بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تجربه گران شدن بنزین در صبح جمعه، این بار برای مشهدی ها در صبح روز سه شنبه و البته این بار با نان تکرار شد، وقتی ناگهان با افزایش 40 درصدی قیمت مواجه شدند!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت پوند در بازار سیر صعودی را تجربه کرد.