یک‌شنبه 8 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری مهر

سخنگوی دولت گفت: طبق گزارش شاخص‌های کلان اقتصادی مرکز آمار ایران نرخ خودرو و خرید و فروش مسکن شیب کاهش قابل قبولی داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت دلار مبادله ای کاهش را در پیش گرفته است و به 41,278 (چهل و یک هزار و دویست و هفتاد و هشت) تومان رسید که نسبت به روز قبل افت 0.01 درصدی داشته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیسی گفت: ناترازی و اضافه برداشت برخی بانک‌ها یک دغدغه جدی و زمینه‌ساز اخلال در نظام بانکی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

قیمت دلار مبادله ای در بازار امروز نسبت به روز قبل ثبات را تجربه کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت سکه در بازار افزایش را در پیش گرفت و به 28,294,000 (بیست و هشت میلیون و دویست و نود و چهار هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 1.38 درصدی داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت سکه نسبت به دیروز صعود را تجربه کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت دلار در معاملات بازار آزاد بالا رفت و به 49,040 (چهل و نه هزار و چهل) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.69 درصدی را تجربه کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در بازار قیمت طلا 18 عیار امروز سیر صعودی را دنبال کرد و هر گرم به 2,346,300 (دو میلیون و سیصد و چهل و شش هزار و سیصد) تومان رسید که افزایش 0.69 درصدی داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت طلا و سکه در بازار پیشروی کرد، قیمت دلار در بازار هم بالا رفت و به 49,040 (چهل و نه هزار و چهل) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.69 درصدی داشته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بهادری جهرمی در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: نرخ خودرو و قیمت مسکن امسال شیب کاهشی قابل قبولی داشته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس جمهور موضوع ناترازی و اضافه برداشت برخی بانک‌ها را یک دغدغه جدی و زمینه‌ساز اخلال در نظام بانکی دانست و گفت: بانک مرکزی و وزارت اقتصاد موظفند در یک بازه زمانی مشخص برای اصلاح این وضعیت برنامه‌ریزی و اقدام کنند.

خبرگزاری تسنیم

در حالی که قرار بود منابع حاصل از مابه‌التفاوت 4200 تومان تا نرخ نیما به عنوان یارانه پرداخت شود، در سال 1402 بار پرداخت یارانه کالاهای اساسی به تبصره 14 که محل تامین یارانه انرژی است منتقل شده است.

خبرگزاری میزان

رئیس جمهور با اشاره به موضوع ناترازی و اضافه برداشت برخی بانک‌ها به‌عنوان یک دغدغه جدی و زمینه‌ساز اخلال در نظام بانکی اظهار داشت: هیچ تاخیری در تعیین تکلیف و رسیدگی به عملکرد چند بانک متخلف پذیرفته نیست و بانک مرکزی و وزارت اقتصاد موظف هستند در یک بازه زمانی مشخص برای اصلاح این وضعیت برنامه‌ریزی و اقدام کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر نفت گفت: سهمیه بنزین تاکسی‌های اینترنتی در دستور کار است.