یک‌شنبه 8 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز در صرافی ملی ایران قیمت دلار در جریان معاملات بر مدار افت حرکت کرد و نرخ 41,278 (چهل و یک هزار و دویست و هفتاد و هشت تومان) برای فروش اعلام شده است.

وب‌گاه الف

وزیر نفت گفت: سهمیه بنزین تاکسی‌های اینترنتی در دستور کار است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در ماه‌های اخیر تبلیغات یکی رمز‌ارز جدید به نام «کربلا کوین» توجه مخاطبان، به‌خصوص افراد مذهبی را به خود جلب کرده است. در ویدئو‌های تبلیغاتی کربلا کوین که توسط طراحان این پروژه برای جذب افراد ساخته شده است، ادعا شده که بخشی از درآمد این پروژه رمزارز جدید برای پرداخت وام قرض‌الحسنه و حل مشکلات شیعیان استفاده خواهد شد. در سایت کربلا کوین هدف...

وب‌گاه گسترش

سرعت رشد هزینه‌های بهداشت، پوشاک، تفریح و حمل‌ونقل از تورم عمومی سبقت گرفته است. یزد، چهارمحال‌وبختیاری و البزر رکوردداران تورم بین استان‌های کشور هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر نفت اعلام کرد که اختصاص سهمیه بنزین به تاکسی های اینترنتی در دستور کار دولت قرار دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد ضمن اعلام آخرین وضعیت تخصیص اعتبار برای صندوق‌های سهام متولدین 1401 در مورد زمان تخصیص اعتبار برای خرید صندوق‌های قابل معامله برای متولدین 1400 و 1402 را تشریح کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی دولت از کاهشی شدن روند قیمت خودرو و مسکن خبر داد و گفت: با هدف نظارت موثر بانک مرکزی بر رفع تعهدات ارزی صادرکنندگان، لایحه‌ای در هیات دولت به تصویب رسید که تقدیم مجلس شورای اسلامی می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت فروش دلار آمریکا 41 هزار و 278 تومان (چهل و یک هزار و دویست و هفتاد و هشت تومان) اعلام شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پنجشنبه و جمعه این هفته همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی میادین و بازار‌های میوه و تره بار شهرداری تهران تعطیل است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: با توجه به کمبود عرضه دام، قیمت کنونی هرکیلو شقه گوسفندی در خرده فروشی‌ها به 470 تا 480 هزارتومان رسیده است.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر راه و شهرسازی توجه به زیرساخت‌های حمل و نقلی شرق کشور را یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت: هر ماه یک پروژه حمل و نقل در کشور افتتاح می شود.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

با ابلاغیه سازمان حمایت رانت حدود 10 هزار تومانی که از حد فاصل نرخ غیر رسمی ارز با نرخ اسکناس سنا وجود داشت حذف خواهد شد و بر همین اساس انتظار کاهش واردات با استفاده از رویه ی واردات از محل صادرات خود و افزایش عرضه ارز در بازار مبادله وجود دارد.