یک‌شنبه 8 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه ورزش سه

جو لوییس، مالک تاتنهام، به اتهام اخلال در بازار سهام آمریکا از طریق درز اطلاعات و کلاهبرداری محاکمه خواهد شد.

وب‌گاه فرارو

یبوست مزمن با التهاب و اختلالات روانی مانند اضطراب و افسردگی در ارتباط است، همچنان سوالات بی پاسخ زیادی در مورد رابطه میان سلامت دستگاه گوارش و عملکرد شناختی مغز در طولانی مدت وجود دارد.

خبرگزاری تسنیم

جواد اوجی در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت درباره سهمیه بنزین تاکسی‌های اینترنتی گفت‌: این موضوع در دستور کار دولت است و منتظر هستیم که در دولت به سرانجام برسد.

خبرگزاری مهر

به دلیل وقوع احتمالی بیماری های مشترک بین انسان و دام، جهت حفظ سلامت عزاداران و مصرف کنندگان و به منظور پیشگیری ازسرایت این بیماری ها بر لزوم پرهیز جدی از کشتار دام در سطح شهر تاکید شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس مرکز توسعه راهبردی وزارت راه و شهرسازی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه‌های سیاستگذاری و ایجابی، از بازگشت آرامش به بازار مسکن و کاهش 3.8 درصدی قیمت مسکن در روزهای پایانی تیر امسال نسبت به ماه گذشته در شهر تهران خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

اطلاعات عملکردی اینفلوئنسرها در رسانه‌های کاربرمحور (مانند اینستاگرام و تلگرام) مربوط به سال 1401 برای تعیین مالیات جمع آوری شد و به زودی مورد بررسی قرار می گیرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر نفت اعلام کرد که اختصاص سهمیه بنزین به تاکسی های اینترنتی در دستور کار دولت قرار دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پورابراهیمی گفت: اینکه قیمت نرخ خوراک پتروشیمی‌ها از عددی که با فرمول به دست می‌آمد به عدد ثابتی تغییر کرد، بدون در نظر گرفتن مقررات بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر نفت اعلام کرد که اختصاص سهمیه بنزین به تاکسی های اینترنتی در دستور کار دولت قرار دارد.

وب‌گاه گسترش

در اینفوگرافی زیر قیمت روز ارزهای دیجیتال را مشاهده می‌کنید.

وب‌گاه گسترش

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران، در خصوص زمان وضعیت پرداخت به بیمارستان های دولتی و خصوصی، توضیحاتی داد.

خبرگزاری مهر

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: بیش از 50 درصد ناوگان هوایی در کشور فرسوده است و ورود هواپیماهای جدید در کشور نقش موثری در کاهش تاخیرات و افزایش تعداد پروازها خواهد داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

موسسه تحقیقاتی فاند استرت معتقد است که بیت‌کوین می‌تواند در سال 2024 به ارزش 180 هزار دلار برسد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: با توجه به کمبود عرضه دام، قیمت کنونی هرکیلو شقه گوسفندی در خرده فروشی‌ها به 470 تا 480 هزارتومان رسیده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، ابراهیم صیامی در مورد آخرین وضعیت حساب‌های پیشرفت و عدالت تبصره 18 قانون بودجه 1402 با بیان اینکه با مصوبه سازمان برنامه و بودجه مبلغ 1500 میلیارد تومان منابع به عنوان اولین منابع برای حساب‌های پیشرفت و عدالت استانی تخصیص داده شده است، گفت: این منابع ظرف هفته‌های آینده از سوی خزانه‌داری کل کشور به حساب‌های یاد شده واریز می‌شود. وی همچنین در مورد...