یک‌شنبه 8 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه عرشه آنلاین

در شرایط فعلی سکه بازان مرز حمایتی 27میلیون و 500هزار تومان را پیش رو دارند، در صورتی که سکه به این مرز برسد در مرحله بعد ممکن است به سمت پله هشتم گام برداد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

قیمت دلار در معاملات پشت خطی دیشب به یک قدمی کانال 49 هزار تومان رسید.

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی گفت: 35 هزار واحد مسکونی از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون برای جامعه زیر پوشش این سازمان حمایتی احداث و به بهره‌برداری رسیده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شاخص کل بورس با اُفت 210 واحدی در ارتفاع 2 میلیون و هزار و 686 واحدی قرار گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید حسام الدین شریفی نیا عضو هیات مدیره انجمن اقتصاد مدیریت دارویی ایران در ادامه برنامه تهران بیست گفت: دلیل اصلی کمبود دارو را افزایش صدور مجوز‌های داروخانه‌ها نمی‌دانیم، ولی تاسیس زیاد داروخانه باعث ایجاد تقاضای زیاد‌تر شده است. شریفی نیا خاطر نشان کرد: در ایجاد کمبود دارویی در کشور 7 عامل تاثیر گذار بوده که اگر بخواهیم کلی آن را بیان کنیم...

وب‌گاه منیبان

زلزله ارزی، بازار املاک حومه تهران را تکان داد. آخرین تحقیقات میدانی از وضعیت بازار معاملات مسکن شهر‌های جدید «پرند» و «پردیس» نشان می‌دهد سرایت اثر کاهش قیمت در بازار مسکن پایتخت، به حومه شهر تهران، خود را به شکل زلزله قیمتی در این بازار نشان داده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مشاور وزیر راه و شهرسازی، از بازگشت آرامش به بازار مسکن و کاهش تورم تقریبی 3/8 درصدی قیمت مسکن در روزهای پایانی تیرماه سال جاری نسبت به ماه گذشته در شهر تهران خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 42 سنت معادل 0.50 درصد کاهش به 83 دلار و 22 سنت رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شاخص کل بورس با اُفت 210 واحدی در ارتفاع 2 میلیون و هزار و 686 واحدی قرار گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.10 درصد کاهش به 1962 دلار و 91 سنت رسید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجوبه نقل از وزارت علوم، علی خطیبی در خصوص این تفاهم‌نامه همکاری گفت: در راستای سیاست‌های ابلاغی دولت در راستای جهش تولید مسکن و اجرای طرح ملی نهضت مسکن و از آنجائیکه کمک به تأمین مسکن دانشگاهیان همواره یکی از دغدغه‌های مهم وزیر علوم در دولت سیزدهم بوده است، با پیگیری‌ها و تلاش‌های صورت‌گرفته، این تفاهم‌نامه همکاری بین یکی از بانک‌ها و وزارت علوم منعقد...

وب‌گاه گسترش

قیمت نفت در معاملات روز چهارشنبه بازار آسیا در پی انتشار آماری که رشد ذخایر نفت آمریکا را نشان داد، از بالاترین رکورد سه ماهه عقب نشینی کرد و کاهش یافت.

خبرگزاری دانشجو

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح درباره آخرین وضعیت پرداخت وام‌های خود اشتغالی جوانانی که سال گذشته در پلیس +10 ثبت نام کرده بودند و تا پایان تیرماه می توانستند تسهیلات خود را دریافت کنند توضیح داد.

وب‌گاه گسترش

در تابلوی معاملاتی مرکز مبادله ارز و طلای ایران، امروز قیمت هر اسکناس دلار 41 هزار و 278تومان و قیمت حواله دلار 37 هزار و 525 تومان اعلام شد.