یک‌شنبه 8 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه خبر آنلاین

نامه نیوز نوشت: نماینده ادوار مجلس گفت: مردم نمی‌دانند فردا چه خواهد شد؛ اساسا مردم نمی دانند نگاه دولت به فردا چه هست که براساس آن امیدوار باشند که اوضاع اقتصادی بهتر می شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس مرکز توسعه راهبردی وزارت راه وشهرسازی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه‌های سیاستگذاری و ایجابی، از بازگشت آرامش به بازار مسکن و کاهش تورم تقریبی 3.8 درصدی قیمت مسکن در روزهای پایانی تیر امسال نسبت به ماه گذشته در شهر تهران خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تیتر کوتاه نوشت: بازار نقدی خریدارش زیاد شده، این جمله‌ایست که امروز در بازار به گوش می‌رسید.

وب‌گاه منیبان

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: باید حقوق بازنشستگان به ویژه آن دسته از بازنشستگانی که دریافتی کمی دارند، در بودجه سال آینده افزایش پیدا کند.

وب‌گاه گسترش

افت های پرقدرت و صعودهای خفیف؛ این شرایط حاکم بر بورس، نشان از ادامه روند اصلاحی در بازار سهام دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به گفته قادری، برنامه‌ریزی شده است که سازمان امور اداری و استخدامی تا پایان امسال، آزمونی برای مددجویان دارای معلولیت که می خواهند جذب دستگاه و نهادهای دولتی شوند، برگزار کند.

خبرگزاری تسنیم

وزارت اقتصاد اعلام کرد: این وزارتخانه پیشنهادات اصلاحی خود را به طور خاص در خصوص تعیین فرمول مناسب برای نرخ خوراک صنایع مطرح کرد، اما در کمیسیون اقتصادی دولت رای نیاورد و در نهایت این وزارتخانه در دولت تابع تصمیمات جمعی خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

افت های پرقدرت و صعودهای خفیف؛ این شرایط حاکم بر بورس، نشان از ادامه روند اصلاحی در بازار سهام دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس مرکز توسعه راهبردی وزارت راه و شهرسازی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه‌های سیاستگذاری و ایجابی، از بازگشت آرامش به بازار مسکن و کاهش 3.8 درصدی قیمت مسکن در روزهای پایانی تیر امسال نسبت به ماه گذشته در شهر تهران خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در پنج روز آینده در نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان برخی نقاط هرمزگان و جنوب کرمان رگبار و رعدوبرق وزش باد شدید موقت گاهی گردوخاک پیش بینی می شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بسیاری از دست اندرکاران بازار گوشت اذعان می‌کنند که با توجه به ورود یکباره تقاضا برای خرید دام، قیمت گوشت با نوساناتی در بازار روبرو شد که افزایش عرضه گوشت های وارداتی از التهاب بازار جلوگیری می‌کند.

خبرگزاری مهر

اصفهان - مدیرکل گمرکات استان اصفهان از رشد 49 درصدی صادرات استان طی چهار ماه ابتدای امسال خبرداد.‌

وب‌گاه اقتصاد نیوز

هر کیلو مرغ در میادین میوه و تره‌بار به قیمت 75 هزار تومان به دست مصرف کننده می‌رسد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:«نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را به‌صورت گذرا و در میان اخبار و گزارش‌های منتشرشده در مطبوعات مرور کنیم:

وب‌گاه عرشه آنلاین

مقام‌های اطلاعاتی آمریکا هشدار دادند که مسکو با کمک ایران در حال ساخت مجتمع تولید پهپاد در جمهوری تاتارستان روسیه است که پس از تکمیل، می‌تواند بر جنگ اوکراین «تاثیر چشمگیری» داشته باشد. این مقام‌ها در ادامه تصریح کردند که متجمع یاد شده احتمالا تا ابتدای سال آینده میلادی راه‌اندازی شود.

وب‌گاه مشرق نیوز