یک‌شنبه 8 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

موسسه تحقیقاتی فاند استرت معتقد است که بیت‌کوین می‌تواند در سال 2024 به ارزش 180 هزار دلار برسد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی سازمان دامپزشکی گفت: با توجه به وقوع احتمالی بیماری های مشترک انسان و دام، افراد توصیه های سازمان دامپزشکی را در ایام تاسوعا و عاشورا جدی بگیرند.

خبرگزاری مهر

مشاور وزیر راه و شهرسازی، از بازگشت آرامش به بازار مسکن و کاهش تورم تقریبی 3/8 درصدی قیمت مسکن در روزهای پایانی تیرماه سال جاری نسبت به ماه گذشته در شهر تهران خبر داد.

خبرگزاری مهر

اطلاعات عملکردی اینفلوئنسرها در رسانه‌های کاربرمحور (مانند اینستاگرام و تلگرام) مربوط به سال 1401 برای تعیین مالیات جمع آوری شد و به زودی مورد بررسی قرار می گیرد.

وب‌گاه گسترش

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای نیروهای مسلح اعلام کرد که پرداخت وام خود اشتغالی به سربازان منقضی خدمت که در سال گذشته ثبت نام کرده بودند، همچنان ادامه دارد و تاکنون وام خود اشتغالی به بیش از 13 هزار متقاضی اعطا شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ششمین نشست بررسی آخرین وضعیت طرح های کیفی سازی و بهبود فرآورده های شرکت های پالایشی کشور به میزبانی شرکت پالایش نفت تبریز و با حضور معاون وزیر نفت برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برخی از معامله گران می گفتند در شرایط فعلی در صورتی که در روز جاری قیمت دلار وارد کانال 49 هزار تومان شود این امر ممکن است زمینه ساز ورود سکه به کانال 28میلیون تومان شود.

خبرگزاری مهر

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح، در ارتباط با پرداخت وام خوداشتغالی سربازان منقضی خدمت، توضیحاتی داد.

خبرگزاری مهر

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از امضا تفاهم‌نامه همکاری این وزارتخانه با یکی از بانک ها در راستای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.

وب‌گاه فرارو

رییس سازمان امور دانشجویان از برنامه وزارت علوم برای تخصیص یارانه تغذیه به دانشجویان از مهر جاری خبر داد و گفت: بیش از 5 هزار و 200 میلیارد تومان یعنی معادل 20 درصد اعتبار دانشگاه‌ها از سوی دولت به این مراکز اختصاص می‌یابد و برنامه داریم این مبلغ به صورت یارانه به دانشجویان پرداخت شود.

خبرگزاری تسنیم

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.10 درصد کاهش به 1962 دلار و 91 سنت رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول برگزاری مجامع الکترونیک سپرده‌گذاری مرکزی گفت: با برگزاری 95 مجمع الکترونیک با سامانه دیما در سال جاری، رکورد سال 1401 در 4 ماه ابتدایی امسال شکسته شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی در واکنش به مطلبی در خصوص «هشدار رییس قوه قضاییه درباره موضوع بورس» توضیح داد: همچنان که دولت بار‌ها اعلام کرده، بازگشت اعتماد مردم به بازار سرمایه برای دولت در اولویت است و رویکرد دولت برای ارتقای این بازار و بازگرداندن آن به جایگاه اصلی اش در اقتصاد تغییری نکرده است. گرچه بازار سهام...

خبرگزاری تسنیم

قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 42 سنت معادل 0.50 درصد کاهش به 83 دلار و 22 سنت رسید.