یک‌شنبه 8 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت بنزین همچنان محور اخبار روز جامعه است طی چند روز گذشته، خبری مبنی بر سه‌نرخی‌شدن قیمت بنزین در فضای مجازی منتشر شد

خبرگزاری خبرنگاران جوان

این روزها بسیاری از مسافران در تهیه بلیت هواپیما، قطار و اتوبوس با مشکلاتی مواجه هستند و مسئولان حوزه حمل و نقل عمومی علت اصلی کمبود بلیت‌ها را افزایش تقاضا عنوان می‌کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اگرچه دولت بر اساس قانون تضمین خرید محصولات کشاورزی، موظف است همه ساله خرید محصولات اساسی کشاورزی از جمله گندم، برنج، جو، ذرت، چغندر، پنبه وش، دانه های روغنی، چای، سیب زمینی، پیاز و حبوبات را تضمین کرده و حداقل قیمت خرید تضمینی را اعلام و نسبت به خرید آنها اقدام کند اما بر اساس آنچه نایب‌رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس گفته است حدود 300‌هزار تن برنج کشاورزان در انبارهاست. این در حالی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت سکه امامی امروز در کانال 27 میلیون تومانی قرار داشته و به طور میانگین در سطح 27 میلیون و 464 هزار تومان قرار گرفته که نسبت به روز گذشته افزایش 450 هزار تومانی داشته است.

خبرگزاری دانشجو

به خاطر کاهش تولید و صادرات نفت، درآمد نفتی روسیه به نصف رسیده است.

وب‌گاه عصر ایران

صاحب‌نظران، چشم‌انداز تورم در تحت تاثیر چالش‌های مهمی نظیر کسری بودجه، متغیرهای پایه پولی و رشد نقدینگی، ناترازی نظام بانکی، کسری تجاری و شکاف تولید است.

وب‌گاه مشرق نیوز

در حقیقت دولت‌های متخاصم و سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه بازیگران اصلی و درجه یک روند بی‌ثبات‌سازی جنوب شرق کشور هستند و گروه‌های دیگر را باید کنشگران درجه دو و تابع برنامه بیگانگان تلقی کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس کل بانک مرکزی از استمرار روند کاهشی نرخ تورم در ماه جاری خبر داد و گفت: با نزولی شدن نرخ تورم و ثبات بازار ارز، شاهد کاهش قیمت مسکن در بیشتر مناطق تهران هستیم.

وب‌گاه گسترش

مدیرعامل بانک مسکن از پرداخت وام مسکن 320 میلیونی برای آپارتمان‌های با عمر 25 تا 30 سال خبر داد و گفت: متقاضیان وام قبلی می‌توانند وام جدید را دریافت کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی دولت در واکنش به رای صادره از سوی دیوان عدالت اداری درخصوص حکم میثم لطیفی تاکید کرد: از لحاظ تغییر عنوان و منتفی شدن موضوع و مانع قانونی مذکور در رأی صادره مجددا مقرر شد میثم لطیفی در سمت قبلی انجام وظیفه کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: مدیرعامل بانک مسکن از پرداخت وام مسکن 320 میلیونی برای آپارتمان‌های با عمر 25 تا 30 سال خبر داد و گفت: متقاضیان وام قبلی می‌توانند وام جدید را دریافت کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی دولت با اشاره به رفع مانع قانونی انتصاب میثم لطیفی گفت: دولت رأی دیوان عدالت اداری را اجرا کرد و مأموریت لطیفی از دانشگاه به دولت منتفی و سپس با انعقاد قرارداد کار معین رابطه اداری او با دولت برقرار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: تا پایان هفته در برخی از نقاط کشور بارش پراکنده باران پیش بینی می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس اداره تغذیه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی میوه‌ها را بهترین منابع تامین کننده آب، املاح و ویتامین‌ها برشمرد و درباره فواید و خواص میوه‌های تابستانی توضیح داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

عضو کمیته مرکزی حزب کمونیست چین در نشست تبادلات تجارب حکمرانی و همکاری دوستانه تهران - پکن گفت: تمایل داریم که تجربه و دستاوردهای خود را در موضوع مدرن سازی به سبک چین به اشتراک بگذارم.