یک‌شنبه 8 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی وزارت امور خارجه در توئیتی نوشت: در فتنه اهانت به قرآن کریم، دست‌های پشت پرده رژیم صهیونیستی پیداست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزای دانشجو، محمد محمدی‌بخش رئیس سازمان هواپیمایی امروز در جلسه پایان پرواز‌های حج اظهار داشت: شرایط تاب‌آوری ناوگان هوایی با وجود افزایش تحریم‌ها هر روز با تلاش متخصصان داخلی افزایش می‌یابد. وی یادآور شد: با توجه به تنوع تایپ‌های مختلف هواپیما، توجه به نیاز کشور و با لحاظ انواع هواپیما‌های باری، آمبولانس، اطفا حریق و... و با لحاظ شرایط ثبات اقلیم و جمعیت 550...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مرکز پاسخگوی تلفنی صندوق بازنشستگی کشوری طبق آخرین گزارش منتشر شده اعلام کرد: تیر امسال این مرکز به 47 هزار و 147 تماس تلفنی از سوی مخاطبان و افراد تحت پوشش با این مرکز پاسخ داده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت نیوز نوشت: در حالی که امروز بازار بزرگ تهران در سوگواری محرم تعطیل بود اما قیمت دلار یک پله افزایش داشت. سطح تقاضا در بازار ارز بالا رفته و معامله‌گران دلیل این موضوع را متاثر از افزایش انتظارات تورمی بعد از بازگشایی بازار می‌دانند.

وب‌گاه عصر ایران

آیا هنر روحانی بود که با 41.4 میلیارد دلار درآمد نفتی، ارزش پول ملی را روی دلار 3500 تومان تثبیت کرده بود یا هنر رئیسی است که با 42.6 میلیارد دلار درآمد، دلار را به 48 هزار تومان رسانده است؟!

وب‌گاه فرارو

این میوه از منابع ویتامین C نیز محسوب می‌شود و به همین دلیل توصیه می‌شود افرادی که به بیماری‌های لثه مبتلا هستند، آن را در برنامه غذایی روزانه بگنجانند. جالب است بدانید با خوردن یک هلوی متوسط 34 میلی گرم از نیاز روزانه به این ویتامین تامین می شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: برای پروازهای اربعین امسال نرخ مصوب در نظر گرفته شده و از 10 روز آینده اعلام می شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نشست تخصصی تبادلات تجارب حکمرانی و همکاری دوستانه ایران و چین در پژوهشکده تحقیقات راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد.

وب‌گاه گسترش

دوج کوین در حال ایجاد یک الگوی قوی است که ممکن است منجر به دومین و بزرگ‌ترین افزایش قیمت در تاریخ این ارز دیجیتال شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبرگزاری خبرنگاران جوان

طبق اعلام درگاه ملی مجوزها، 81 هزار و 659 پروانه کسب الکترونیک در چهار ماهه اول امسال در سراسر کشور صادر شده است.

وب‌گاه الف

وزارت اقتصاد اعلام کرد: موضوع اخذ مالیات از اینفلوئنسرها به همراه موضوع مالیات بر سوداگری به دغدغه اصلی و نگرانی برخی تبدیل شده و با نشانی غلط، اخذ این مالیات‌ها را به فشار مالیاتی بر مردم تفسیر می‌کنند در حالی که این اقدام حرکت در جهت عدالت مالیاتی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: رئیس شورای تأمین‌کنندگان دام در خصوص واردات گوشت از کشور کنیا گفت: کنیا از تأمین‌کنندگان گوشت کشورهای حوزه خلیج‌فارس مانند امارات قطر کویت و عمان نیز به شمار می‌رود. همچنین قیمت گوشت وارداتی از کنیا بسیار مناسب بوده و از نظر کیفیت نیز رقابت‌پذیر است.

وب‌گاه گسترش

رییس اتحادیه نان مشهد، جزئیات افزایش قیمت انواع نان را تشریح کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

محمدی‌بخش از احتمال افزایش 9 درصدی بلیت هواپیما خبر داد و گفت: افزایش 29 درصدی قیمت بلیت هواپیما مصوبه ستاد تنظیم بازار است و در حال حاضر اعلام نشده که این 29 درصد همراه با 9 درصد ارزش افزوده محاسبه شده یا 9 ارزش افزوده به آن اضافه می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: سید محمود شربیانی در مورد تعطیلی بازار طلا و جواهر تهران گفت: براساس سنت دیرینه و همزمان با ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش بازار طلای تهران از روز هشتم مجرم تا سوم امام تعطیل و سوگوار می باشد.