دوشنبه 9 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری تسنیم

شاخص کل بازار سهام سومین روز کاری هفته را تحت تاثیر اخبار، با رشدی 21 هزار واحدی به پایان رساند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (دوشنبه، 2 مرداد ماه) با 21 هزار و 507 واحد افزایش، در ارتفاع یک میلیون و 998 هزار واحدی ایستاد.

وب‌گاه گسترش

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران امروز در یک روند نوسانی رو به بالا با افزایش 21هزار و 117و احد همراه شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که نباید واردات برنج انجام می‌شد، گفت: حدود 1.7 میلیون تن واردات اضافی انجام شده است، اکنون محصول سال گذشته در انبار است و کشاورزان در حال برداشت محصول امسال هستند.

خبرگزاری مهر

سکه امامی با کاهش قیمت 300 هزار تومانی نسبت به دیروز به قیمت 26 میلیون و 600 هزار تومان رسید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس معاملات بازار مبادله ارز و طلای ایران، قیمت هر اسکناس دلار امروز (دوشنبه دوم مرداد ماه) با کاهش نسبت به روز کاری قبل معادل 41 هزار و 268 تومان و 2 ریال و قیمت حواله دلار 37 هزار و 516 تومان اعلام شد. در تابلوی معاملاتی مرکز مبادلات ارزی در روز جاری، نرخ اسکناس یورو با کاهش نسبت به روز کاری قبل معادل 45 هزار و 905 تومان، و نرخ حواله یورو...

وب‌گاه الف

نرخ مصوب 50 نوع میوه و صیفی برای فروش در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران به صورت عمده اعلام شد، این نرخ‌ها ملاک قیمت‌گذری در خرده فروشی‌های سطح شهر است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: بر اساس اعلام سازمان حمایت از مصرف کنندگان، محصولات عرضه شده از طریق رویه واردات از محل صادرات خود با نرخ ارز اسکناس سامانه سنای بانک مرکزی قیمت گذاری خواهند شد.

خبرگزاری دانشجو

امروز در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هر گرم 2 میلیون و 290 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 26میلیون و 800 هزار تومان است.

خبرگزاری مهر

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح ساماندهی کارکنان دولت باید بدون هیچ تعللی و در اسرع وقت تعیین تکلیف شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شاخص صنایع در روند معاملات تیر ماه بازار سهام، شاهد ریزش شاخص‌های آماری اصلی و افت ارزش معاملات خرد روزانه بودند. با این منوال، بازدهی 28 صنعت از 30 صنعت بزرگ بورس تهران در تیر ماه منفی بود که نشان می‌دهد 93.3 درصد از شاخص این صنایع با افت تراز مواجه بودند.

خبرگزاری تسنیم

درحالی بیمه مرکزی صدور و تمدید بیمه‌نامه شخص ثالث را منوط به پرداخت عوارض آزادراهی کرده که مدیرعامل صندوق تأمین خسارت‌های بدنی این اقدام را نادرست می داند و در نامه به وزیر اقتصاد دلایل مخالفت با محدودیت های اعمال شده را اعلام کرده است.