دوشنبه 9 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون اسبق ارزی بانک مرکزی گفت: اخباری که در خصوص آغاز مذاکرات میان ایران و غرب منتشر شده است، بازار ارز را به وضوح تحت تاثیر قرار داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز گروه بانک‌ها و مؤسسات اعتباری سبزترین گروه بازار سهام بود. نمادهای وبملت، فولاد، وغدیر و فخوز نمادهای سبزپوش بورس بودند که بیشترین اثر را در رشد شاخص کل بورس داشتند.

وب‌گاه مشرق نیوز

قیمت گوشت بوقلمون از سوی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار اعلام شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در گزارشی به «چالشها و راهکارهای جذب دانشجویان بین المللی در ایران» پرداخته است. بر اساس یافته های این گزارش مهمترین موانع جذب دانشجویان بین الملل شامل عوامل زیر هستند: - عوامل اقتصادی (عدم امکان تبادل ارزی، هزینه های اسکان و شهریه های غیررقابتی و ممنوعیت اشتغال) - عوامل فرهنگی و اجتماعی (عدم آشنایی دانشجویان با...

وب‌گاه عصر ایران

پلیس: طرح‌های چاپ شده روی لباس های موجود در انبارهای مکشوفه عموماً در خصوص تشویق به مصرف مواد مخدر و مشروبات الکلی و یا آیین شیطان‌پرستی بودند، شهروندان بدانند پلیس قدمی از برخورد با این اقدامات مجرمانه عقب نخواهد کشید و با هرگونه فعالیت مجرمانه و توهین به مقدسات در فضای مجازی و فرصت‌طلبی از مناسبات ملی مذهبی برای کسب منافع شخصی مطابق قانون برخورد خواهد کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس قوه قضائیه گفت: دولت مسئله بورس را برای مردم تبیین کند و توضیح دهد تا مردم بدانند در ادامه مسیر و برای آینده خود باید چه کار کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وضعیت شرکت‌های بورسی سهام عدالت و نوسان قیمت هر سهم در این گزارش قابل مشاهده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس قوه قضائیه گفت: نیروهای امنیتی، انتظامی، نظامی و قضائی در تعقیب عاملان شهادت چهار کادر پلیس راهور اهتمام جدی داشته باشند تا درس عبرتی برای سایرین باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس قوه قضاییه با بیان اینکه یکی از مسائلی که امروز در باب آن فضاسازی می‌شود و برای مردم نگرانی ایجاد می‌کند مسئله بورس است، گفت: من الان هیچ قضاوتی نمی‌کنم اما به هر ترتیب سازمان بازرسی، شورای عالی بورس و دولت، موضوعات این عرصه را برای مردم توضیح دهند و تبیین کنند تا دشمن نتواند از این مقوله سوء‌استفاده کند و خدایی‌ناکرده این موضوع به یک مشکل تبدیل شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها گفت: در بیست ویکمین روز از عملیات برگشت حجاج481 پرواز انجام شده است که فردا آخرین روز آن است.

وب‌گاه خبر آنلاین

به گفته صاحب‌نظران، چشم‌انداز تورم در سال 1402 تحت تاثیر چالش‌های مهمی نظیر کسری بودجه، متغیرهای پایه پولی و رشد نقدینگی، ناترازی نظام بانکی، کسری تجاری و شکاف تولید است.

وب‌گاه مشرق نیوز

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر 27 میلیون و 100 هزارتومان است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مرکز اطلاعات مالی وزارت اقتصاد طی بخشنامه‌ای به موسسات مالی 4 ماه فرصت داد تا زیرساخت‌های اعمال محدودیت برای افراد مظنون به پولشویی را ساماندهی کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، احسان تشکری اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که در گذشته مشاهده می‌شد و اکنون نیز به‌طور کامل رفع نشده و وجود دارد، ارائه خدمات به کالا‌های قاچاق است؛ از جمله این خدمات این است که بخشی از کالا‌های قاچاق توسط تعدادی از شرکت‌های غیرمجاز گارانتی می‌شوند و بعضاً مشکلاتی را نیز برای خریداران ایجاد می‌کنند بنابراین سامانه جامع گارانتی تشکیل شد تا یکی از سامانه‌های...

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل کارخانه چوب و کاغذ مازندران از افزایش 65 درصدی تولید کاغذ چاپ و تحریر در 4 ماهه نخست سال جاری نسبت به بازه زمانی مشابه در سال گذشته خبر داد و گفت: با تمام توان از برنامه دولت برای خودکفایی در تولید کاغذ ایرانی حمایت می‌کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیرکل دفتر تجهیز منابع مالی، فنی و اقتصادی شرکت بازآفرینی شهری ایران از افزایش 100 درصدی وام ودیعه مسکن در بافت‌های فرسوده خبر داد.