دوشنبه 9 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مجلس شورای اسلامی درباره وضعیت بازار مرغ گفت: شما تازه مشغول به کار شده‌اید و امیدواریم این بازار سامان پیدا کند، اما وقتی مردم با من صحبت می‌کنند می‌گویند ما زمانی فکر می‌کردیم امکانات در این زمینه کم است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران از میانگین مصرف روزانه 114 میلیون لیتر بنزین در کشور خبر داد و گفت: با توجه به پیش رو بودن سفرهای تابستانی و ایام اربعین این عدد باز هم افزایش می‌یابد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت راه و شهرسازی، امیرحسین ثروت‌جو از افزایش 100 درصدی وام ودیعه مسکن در بافت‌های فرسوده خبر داد و گفت: مالکان پلاک‌های مسکونی در محلات هدف بازآفرینی به منظور اجاره مسکن در طول زمان نوسازی و بهسازی منازل خود می‌توانند تسهیلات ودیعه اسکان موقت دریافت کنند. وی افزود: مبلغ این وام برای هر پلاک در کلانشهر‌ها 120 میلیون تومان و در سایر...

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای خطاب به دبیر شورای نگهبان گفت: مصوبه اصلاح اساسنامه صندوق بازنشستگی مس در مغایرت با قانون اساسی و شرع قرار دارد، لذا خواهشمند است دستور فرمایید موارد ذکر شده در بررسی اصلاح اساسنامه این صندوق مورد بررسی و تعیین تکلیف قرار گیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس مجلس تصریح کرد: مسئله قیمت مرغ پیش از اینکه مشکل پول و نقدینگی باشد، دقیقاً مشکل مدیریتی و عدم تنظیم‌گری در زنجیره کار است که حداقل این موارد نباید تکرار شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: رئیس فراکسیون کارگری مجلس با اشاره به موضوع همسان سازی حقوق بازنشستگان در لایحه بودجه سال 1402 بیان کرد: طبق لایحه بودجه سال 1402 قرار بود 25 درصد مابه‌التفاوت را پرداخت کنند لذا امروز ما بعد از 4 الی 5 ماه از اجرای بودجه سال1402 می‌بینیم که هنوز در جهت ارتقاء تأمین معیشت کارگران بازنشسته اقدامی صورت نگرفته است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان با اشاره به دلایل عدم موافقت با تاسیس شرکت بیمه، گفت: وقتی در سازمان نظام مهندسی به "پایداری" برسیم این کار را انجام می‌دهیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده ماکو در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم رفع نواقص آیین نامه اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان و ضرورت توجه به موضوع مسکن معلمان در قالب نهضت ملی مسکن گفت: برخی معلمان همچنان بعد از 30 سال خدمت صادقانه فاقد مسکن و مستاجر هستند.

وب‌گاه فرارو

خدمت سبدگردانی اختصاصی ترنج با تعیین حد ریسک و فراهم کردن امکان سرمایه‌گذاری اعتباری، بدل به یکی از جذاب‌ترین گزینه‌ها برای سرمایه‌گذاران کلان شده است. در ادامه با این خدمت بیشتر آشنا می‌شویم.

خبرگزاری مهر

مدیرکل دفتر تجهیز منابع مالی، فنی و اقتصادی شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: مبلغ وام ودیعه مسکن در کلانشهرها به 120 میلیون تومان و سایر شهرها به 90 میلیون تومان رسیده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اتاق اصناف ایران نسبت به عوارض ناشی از نظام جدید کارمزدی اصناف هشدار داد و اعلام کرد یکی از عوارض اعمال این سیاست افزایش احتمالی قیمت در بازار است. طبق داده‌های موجود فشار مضاعف بر خرده فروشی‌ها چالش دیگر این نظام است. وضعیتی که ناشی از عدم مشورت‌گیری با بخش خصوصی بوده شکل گرفته است.

خبرگزاری تسنیم

در شرایطی که قربان زاده در زمان تصدیگری بر سازمان خصوصی سازی اقداماتی را انجام داد، سکوت وزارت اقتصاد در خصوص جابه جایی وی از ریاست سازمان خصوصی سازی سوال برانگیز است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس قوه قضاییه گفت: دولت مسائل مربوط به بورس را برای مردم تبیین کند و توضیح دهد تا مردم بدانند در ادامه مسیر و برای آینده خود باید چه کار کنند.