دوشنبه 9 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت راه و شهرسازی، جلسه پیگیری و ارزیابی عملکرد آخرین وضعیت پروژه‌های نهضت ملی مسکن در حوزه احداث، زیرساخت‌ها و آماده‌سازی با حضور «علیرضا جعفری» معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهر‌های جدید و تیم مشترک بازرسی وزارت کشور و راه و شهرسازی برگزار شد. در این جلسه که مشکلات و موانع موجود در حوزه نهضت ملی در شهر‌های جدید به...

خبرگزاری تسنیم

نماینده مردم اهواز در مجلس با اشاره به اینکه استان‌های جنوبی ایران رکورددار دما در سطح کشور هستند، گفت: دولت باید مطابق مقررات در مناطقی که دمای هوا از سطح استاندارد فراتر می‌رود، تلاش خود به منظور کاهش آسیب به مردم شامل تعطیلی شهرها را اعمال کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

انتخاب نوشت: قالیباف رئیس مجلس در صحن علنی مجلس گفت: در خصوص برنج باید به برنج کاران کشور و تولیدات داخلی اولویت بدهیم. 30 همت در ردیف گندم کسری بودجه داریم. متاسف هستم که آقای منظور به مجلس نیامده است؛ این درست نیست؛ او گفته جلسه دارم چه جلسه‌ای مهمتر از جلسه امروز؟

خبرگزاری مهر

جلسه ارزیابی عملکرد آخرین وضعیت پروژه‌های نهضت ملی مسکن با حضور تیم مشترک بازرسی پروژه‌های نهضت ملی شهرهای جدید برگزار و در این نشست به مدیران کم‌کار پروژه‌های نهضت ملی مسکن اخطار داده شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی گفت: پرواز تهران _ تفلیس شرکت قشم دقایقی قبل انجام شد و تمامی خسارت ها طبق آیین نامه حقوق مسافر پرداخت می شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - امروز (دوشنبه، دوم مرداد 1402) در بازار تهران هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 27 میلیون و 150 هزار تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته 300 هزار تومان افزایش یافت.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس اعلام سازمان حمایت از مصرف کنندگان، محصولات عرضه شده از طریق رویه واردات از محل صادرات خود با نرخ ارز اسکناس سامانه سنای بانک مرکزی قیمت گذاری خواهند شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پیگیری ها برای پرواز تهران استانبول و بازگشت این هواپیما به فرودگاه امام و پاسخ گویی شرکت آسمان به این موضوع همچنان در حال انجام است.

وب‌گاه خبر آنلاین

امروز تامین انرژی صنایع و کارخانجات در تابستان دچاربحران جدی خاموشی شده است و با این مسیری که پیش می رویم این گرفتاری تابستان سال های آتی هم گریبان گیر صنایع کشور خواهد بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز گروه بانک‌ها و مؤسسات اعتباری سبزترین گروه بازار سهام بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روز دوشنبه خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار سهام پس از 3 روز مثبت شد و 127 میلیارد تومان پول حقیقی به بازار سهام وارد شد.