دوشنبه 9 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس بازار سرمایه گفت: امروز بازار سرمایه روند مثبتی را شاهد بود و 127 میلیارد تومان ورود نقدینگی افراد حقیقی به بازار ثبت شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت دلار امروز دوم مرداد ماه کار خود را با قیمت 48 هزار و 50 تومان آغاز کرد و به کف کانال 48 هزار تومانی رسید. اما معامله‌گران می‌گویند بازار نیمه تعطیل است و هیچ معامله‌ای نمی‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، امروز دوشنبه (2 مرداد) طی سخنانی در نشست شورای عالی قوه قضائیه، ضمن تسلیت مجدد به مناسبت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و فرزندان و یاران باوفای ایشان، با اشاره به حدیث «اِنَ الحُسین مِصباحُ الهُدی وَ سَفینَهُ النِجاه» اظهار کرد: نهضت امام حسین (ع) از...

وب‌گاه مشرق نیوز

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (دوشنبه) بازار سهام، با 21 هزار و 507 واحد افزایش معادل یک و 9 صدم درصد به یک میلیون و 998 هزار و 451 واحد رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس ستاد مرکزی اربعین گفت: در توافق با طرف عراقی، مرز تمرچین و مرز خسروی به صورت 24 ساعته خواهد بود. با توجه به حجم گرمای امسال، مرز باشماق و خسروی مرزهای مناسبتری برای تردد خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رییس قوه قضاییه با بیان اینکه یکی از مسائلی که امروز در باب آن فضاسازی می‌شود و برای مردم نگرانی ایجاد می‌کند مسئله بورس است، گفت: من الان هیچ قضاوتی نمی‌کنم اما به هر ترتیب سازمان بازرسی، شورای عالی بورس و دولت، موضوعات این عرصه را برای مردم توضیح دهند و تبیین کنند تا دشمن نتواند از این مقوله سوء‌استفاده کند و خدایی‌ناکرده این موضوع به یک مشکل تبدیل شود.

خبرگزاری دانشجو

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با رشد 21 هزار و 507 واحد نسبت به روز گذشته همراه شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزارت اقتصاد اعلام کرد: تصویب 468 مجوز دستگاه‌های اجرایی و 93 کاربرگ مجوزهای اصناف و همچنین رسیدن تعداد کلی مجوزهای مصوب در سال 1401 به عدد 3 هزار و 415 مجوز از مهم‌ترین نتایج نشست‌های هیأت مقررات‌زدایی و بهبود محیط کسب و کار در سال گذشته بود.

خبرگزاری مهر

رئیس قوه قضائیه گفت: نیروهای امنیتی، انتظامی، نظامی و قضائی در تعقیب عاملان شهادت چهار کادر پلیس راهور اهتمام جدی داشته باشند تا درس عبرتی برای سایرین باشد.

خبرگزاری تسنیم

شاخص کل بازار سهام سومین روز کاری هفته را تحت تاثیر اخبار، با رشدی 21 هزار واحدی به پایان رساند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (دوشنبه، 2 مرداد ماه) با 21 هزار و 507 واحد افزایش، در ارتفاع یک میلیون و 998 هزار واحدی ایستاد.