چهارشنبه 11 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - نماینده وزیر راه و شهرسازی در ساماندهی بازار املاک و مستغلات گفت: هزار و 800 بنگاه املاک در سطح کشور با بازرسی‌های صورت گرفته به دلیل بروز تخلفات پلمب شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزارت اقتصاد اعلام کرد: ثبت و به‌روزرسانی اطلاعات کارکنان در سامانه یکپارچه نظام اداری، ممنوعیت احداث و خرید ساختمان‌های جدید اداری، تمرکز حساب نزد بانک مرکزی و مدیریت مصرف انرژی از جمله مهمترین تکالیف شرکت‌های دولتی مطابق ضوابط اجرایی قانون بودجه سال 1402 است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیرانجمن انبوه سازان گفت: با توجه به پیشرفت پروژه های نهضت ملی مسکن در شهرهای مختلف، سازندگان همچنان چشم انتظار پرداخت تسهیلات ساخت هستند.

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد گفت: در دو سال اول کاری دولت چهار نقطه عطف در سازمان خصوصی سازی برجسته است که می‌توان از آنها به عنوان نقاط تمایز عملکرد نسبت به گذشته یادکرد.

خبرگزاری تسنیم

با توجه به مصوبه اخیر ابلاغ شده از سوی گمرک ایران امکان واردات 100 درصدی کالاهای سریع‌الفساد با حداقل اسناد فراهم شده است که در تضاد با سیاست‌های بانک مرکزی است با این وجود این بانک تا کنون واکنشی نسبت به این مسئله نشان نداده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری روز شنبه با اشاره به اقدامات دادستانی کل کشور با اشاره به راه‌اندازی سامانه برخط بین پلیس تخصصی برای دریافت احکام و دستور‌های قضایی مرتبط با قماربازی آنلاین افزود: طراحی سامانه مقابله با فروش فیلترشکن، راه اندازی و پیاده سازی سامانه جامع مقابله با قمارخانه‌های آنلاین با همکاری بانک مرکزی، پلیس فتا فراجا و وزارت...

خبرگزاری مهر

رئیس دانشگاه تهران درباره بکارگیری اساتید بازنشسته گفت: از اساتید بازنشسته هم می‌توانیم استفاده کنیم. هیچ منعی نداریم که استاد بازنشسته، پایان‌نامه بگیرد و اتاق و کلاس درس خود را داشته باشد.

وب‌گاه گسترش

امروز در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هر گرم 2 میلیون و 315 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 27 میلیون و 450 هزار تومان است.

خبرگزاری مهر

طبق بخشنامه سازمان امور مالیاتی، با توجه به احصا فهرست مؤدیان مهم دارای ریسک بالا در این سازمان، ادارات کل باید ظرف 180 روز و تا پایان بهمن ماه نسبت به صدور برگ قطعی مالیات 1401 اقدام کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در معاملات امروز نماد شستا بیشترین ارزش معاملات بازار سهام را به خود اختصاص داد که ارزش معاملات آن 113 میلیارد تومان بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای 18 عیار هر گرم 2 میلیون و 315 هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم 24 میلیون و 700 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز 27 میلیون و 450 هزار تومان است. در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 14 میلیون و 900 هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی 9 میلیون و 900 هزار تومان و سکه یک‌گرمی 5 میلیون...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر امور اقتصادی و دارایی در احکامی جداگانه‌، قائم مقام و سه عضو دیگر هیات عامل سازمان حسابرسی را منصوب کرد.