چهارشنبه 11 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه الف

نرخ انواع ارز شامل دلار، یورو و درهم امروز در مرکز مبادله ایران اعلام شد که در این میان نرخ یورو به صورت اسکناس و حواله نسبت به هفته گذشته کاهش یافت.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری مهر

بورس امروز بیش از 33 هزار واحد ریخت، این ریزش بعد از تکذیب خبر اصلاح نرخ خوراک پتروشیمی توسط سخنگوی دولت صورت گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

برخورد یک دستگاه سواری سمند با شتر در جاده گنبدکاووس - اینچه برون فاجعه آفرید.

وب‌گاه الف

بر اساس گزارش بانک مرکزی، دارایی بانک‌های ایران در سال 1401 با رشد 4350 هزار میلیارد تومانی به 15 هزار و 393 هزار میلیارد تومان رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت دلار در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته به 48 هزار و 250 تومان رسید. اما امروز بازار روند افزایشی داشت و بازار کار خود را با دلار 48 هزار و 700 تومان آغاز کرد.

وب‌گاه عصر ایران

از روز چهارشنبه (28 تیرماه) اصلاحات احکام شروع شده و به تدریج احکام صادر و تفاوت آن پرداخت می‌شود و این افزایش از مردادماه در حقوق بازنشستگان لحاظ خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - رییس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد تجاری - صنعتی کیش گفت: اکنون تراز تجاری همه مناطق آزاد تجاری - صنعتی کشور از جمله منطقه آزاد کیش به گواه آمار ثبت شده در سازمان توسعه تجارت مثبت است، یعنی صادرات کالا در آنها بیشتر از واردات کالا است.

خبرگزاری مهر

قیمت سکه امامی نسبت به پنج شنبه افزایش قیمت جزئی 39 هزار تومانی داشته است.

خبرگزاری تسنیم

عضو هیئت رئیسه مجلس در جلسه علنی امروز تذکر 51 نماینده به وزیر راه و شهرسازی درباره لزوم و تسریع و چاره اندیشی برای افزایش بی سابقه و روزافزون اجاره مسکن را قرائت کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نرخ بهره بین بانکی در ماه نخست تابستانی کشور مسیر صعودی ملایمی داشته و از 23.4 درصد به 23.5 درصد رسیده است. این درحالی است که همچنان بانک مرکزی فعالیت قابل توجهی در بازار باز دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

با وجود اینکه دولت نرخ مصوب مرغ را کیلویی 73 هزار تومان تعیین کرده است، این روزها مرغ در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و میادین میوه و تره‌بار بالاتر از نرخ مصوب عرضه می‌شود.

وب‌گاه ورزش سه

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال از رییس سازمان خصوصی‌سازی به اتهام انتشار مسائل کذب شکایت کرد.