پنج‌شنبه 12 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری تسنیم

امروز در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هر گرم 2 میلیون و 322هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 27 میلیون و 600 هزار تومان است.

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادآنلاین نوشت: یک کارشناس بازار طلا گفت: تولید طلا الان در عدد صفر است، چیزی به عنوان تولید وجود ندارد آن چیزی که در صنف ما در حال رخ دادن است یک سرگرمی است.

وب‌گاه 55 آنلاین

ایران خودرو شرایط پیش فروش پژو 207 (اتوماتیک و دنده‌ای)، دنا پلاس (دستی، دستی توربو، اتوماتیک توربو) و سورن پلاس (دوگانه، بنزینی مالتی مدیا) را اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت دلار در بازار کاهشی بود، قیمت طلا هم پایین آمد و هر گرم به 2,308,700 (دو میلیون و سیصد و هشت هزار و هفتصد) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.05 درصدی داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت دلار مبادله ای به مانند روز پیش بالا رفت و به 41,259 (چهل و یک هزار و دویست و پنجاه و نه) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در اظهاراتی عجیب با حمله به سیاست تثبیت ارزی، از حذف ارز 28500 تومانی و افزایش مجدد نرخ رسمی ارز حمایت کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت سکه امامی در معاملات بالا رفت و به 27,585,000 (بیست و هفت میلیون و پانصد و هشتاد و پنج هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.13 درصدی داشته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران به قیمت 27 میلیون و 600تومان معامله می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت دلار در معاملات بازار شیب نزولی را تجربه کرد و به 48,800 (چهل و هشت هزار و هشتصد) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.37 درصدی داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در بازار قیمت طلا 18 عیار امروز عقب نشست و هر گرم با کاهش 0.05 درصدی که داشت، 2,308,700 (دو میلیون و سیصد و هشت هزار و هفتصد) تومان ارزش گذاری و معامله شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت سکه در بازار بالا رفت و به 27,585,000 (بیست و هفت میلیون و پانصد و هشتاد و پنج هزار) تومان رسید که رشد 0.13 درصدی داشته است. قیمت دلار اما پایین آمد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی دولت گفت: نرخ خوراک پتروشیمی‌ها پیش‌بینی شده بود و نظرات دستگاه‌های مربوطه اخذ و آیین‌نامه‌ای به تصویب رسید و دولت قصد تغییر در آن را ندارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سردار سلامی از افتتاح ابر پروژه راه اصلی پاتاوه - دهدشت توسط رئیس جمهور در پیامی از قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) قدردانی کرد.