پنج‌شنبه 12 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: یک نماینده مجلس گفت: پایه‌های مالیاتی به جای 3 برابر 30 برابر شده است و این خودش باعث بدبینی و بی‌اعتمادی مردم می‌شود. وقتی که مردم ناامید و بی‌اعتماد شوند قانون را دور می‌زنند.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی دولت از تصویب لایحه اصلاح قانون بودجه 1402 کل کشور در هیات وزیران خبر داد و با بیان اینکه دولت قصد تغییر شیوه تعیین نرخ خوراک پتروشیمی ها را ندارد، گفت: فرمول پیشنهادی وزارت اقتصاد در کمیسیون اقتصادی دولت رد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه هم میهن در گزارشی میدانی به موضوع حجاب در دومین روز حضور گشت هنجار اجتماعی پرداخت.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی سازمان امور مالیاتی با بیان اینکه رفع معافیت سود سپرده‌های اشخاص حقوقی از معافیت مالیاتی، مصوب مجلس در قانون بودجه 1401 است، گفت: گرچه حکمت این مصوبه هدایت سرمایه به سمت تولید است اما در قانون بودجه 1402 تکرار نشده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت فروش دلار آمریکا 41 هزار و 259 تومان (چهل و یک هزار و دویست و پنجاه و نه تومان) اعلام شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا مهدیار اسماعیلی گفت: این اعتبار از طریق مجاری پیش بینی شده در قانون جهش تولید مسکن برای واریز به این صندوق به عنوان تامین کننده مالی انحصاری بخش مسکن تامین می‌شود. اسماعیلی ادامه داد: این میزان اعتبار از محل بازگشت وام‌های مسکن مهر، واریزی سازمان ملی زمین و مسکن و تملک زمین تامین شده است. رئیس هیات عامل صندوق ملی مسکن همچنین گفت: سازمان...

وب‌گاه 55 آنلاین

قیمت رهن کامل آپارتمان در مناطق مختلف تهران منتشر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اکوایران نوشت: بر اساس آمارهای منتشر شده، در دوران دهه 90 تولید ناخالص داخلی رشد داشته، اما درآمد سرانه با افت شدید مواجه شده است. طبق تحلیل‌های مرکز پژوهش‌های مجلس می‌توان گفت بخش تقاضای اقتصاد به دلیل تحریم‌ها آسیب دیده است.

خبرگزاری تسنیم

سردار سرلشکر سلامی در پیامی از همت و مجاهدت فرمانده و تلاشگران قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) در اجرای ابر پروژه راه اصلی پاتاوه - دهدشت قدردانی کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آخرین داده‌های آماری بانک مرکزی نشان می‌دهد حجم نقدینگی در پایان اسفندماه 1401 به 6 هزار و 337 هزار میلیارد تومان رسید که در مقایسه با مقطع مشابه سال قبل از آن 7.9 واحد درصد کاهش داشت. همچنین بدهی خارجی کشور در پایان سال گذشته به 6 میلیارد و 282 میلیون دلار رسید که نشان دهندهه کاهش 27.6 درصدی آن است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پزشکی خانواده و نظام ارجاع از جمله پیش نیاز‌های اجرای طرح تحول سلامت بودند، اما زمانی که طرح تحول سلامت اجرایی شد، عملا پزشکی خانواده و نظام ارجاع به مرحله اجرای سراسری نرسیده بود و طرح تحول سلامت بدون این موارد در کشور به مرحله اجرا رسید. موضوعی مهم که منجر به بروز مشکلات بسیاری در نظام سلامت و انتقادات فراوان شد. هرچند طرح پزشکی خانواده در طول...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زاکانی، شهردار تهران، در حاشیه نشست امروز هیأت دولت و در جمع خبرنگاران گفت: با همکاری بانک مرکزی ارز مورد نیاز واردات واگن و لوکوموتیو مترو تامین شده و دستور برای پرداخت آن وارد فرآیند اجرا شده است. شهردار تهران در مورد خدمات اربعین گفت: به دنبال مذاکرات و توافق با طرف عراقی برای تأمین اسکان، حمل‌ونقل زائران و همچنین ارائه خدمات شهری در کربلا...