پنج‌شنبه 12 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز در صرافی ملی ایران قیمت دلار در جریان معاملات بر مدار افزایش حرکت کرد و نرخ 41,259 (چهل و یک هزار و دویست و پنجاه و نه تومان) برای فروش اعلام شده است.

خبرگزاری مهر

سرلشکر سلامی در پیامی از همت تلاشگران قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) در اجرای ابرپروژه راه اصلی پاتاوه - دهدشت قدردانی کرد.

خبرگزاری تسنیم

بررسی آمار تولید تایر نشان می‌دهد که مشکلی در زمینه تولید لاستیک وجود نداشته و مشکل فعلی بازار تایر مربوط به فرایند توزیع و فروش تایر بوده و مسئولان مربوطه در وزارت صمت می‌بایست پاسخگوی مشکلات خرید اینترنتی تایر خودرو باشند.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی دولت گفت: نرخ خوراک پتروشیمی‌ها پیش‌بینی شده بود و نظرات دستگاه‌های مربوطه اخذ و آیین‌نامه‌ای به تصویب رسید و دولت قصد تغییر در آن را ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شهروندان با چشمانی ترس‌خورده از این میزان نیروی پلیس در حرکت بودند. خیابان مملو از جمعیت و ماشین و پلیس، نفس را تنگ کرده بود. بالاتر از خیابان، یکی از ماموران کلاه‌کج در پاسخ به شهروندی که پرسید این‌ها گشت ارشاد هستند؟ گفت که خیر، اما در زمینه حجاب فعالیت می‌کنند. اگر هم لازم باشد، افراد را با خود می‌برند. خودرو‌ها نام و نشانی از گشت ارشاد نداشتند، ماموران با اسم یگان امداد فعالیت می‌کردند...

وب‌گاه عصر ایران

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مردم بی اعتماد باشند چه می‌شود؛ باید دقت شود حال اگر مثلا یک نفر آمد دستگاه کارتخوان خودش را به کسی قرض داد ما این‌ها را چندین برابر با مردم حساب کنیم، سبب می‌شود ناامید شوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت طلا، سکه و دلار در بازار وارد فاز نزولی شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: عضو هیات رییسه مجلس گفت: حقوق بگیر و کارمند اگر تمام درآمد خود را پس انداز کند می‌تواند پس از 40 سال خانه‌دار شود اما با توجه به اینکه یک سوم درآمد خود را می‌توانند برای خرید مسکن پس انداز کنند، مدت زمان انتظار خرید خانه برای آنها به بیش از 90 سال می‌رسد.

خبرگزاری تسنیم

حجم نقدینگی در پایان اسفندماه 1401 به 6 هزار و 337 هزار میلیارد تومان رسید که در مقایسه با مقطع مشابه سال قبل از آن 7.9 واحد درصد کاهش داشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی دولت گفت: دولت با تصویب آیین نامه‌ای در خصوص هوشمندسازی نحوه تخصیص اعتبارات موافقت کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به عقیده معامله‌گران قیمت دلار به واسطه اخبار، محرم و آخر ماه، بی‌پول شده است و نرخ دلار جان بالایی ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برای خرید یک واحد خانه در ونک به حداقل 7 میلیارد و 600 میلیون و حداکثر 17 میلیارد و 110 میلیون تومان، بودجه نیاز دارید تا مالک یک واحد 63 تا 120 متری شوید.

خبرگزاری تسنیم

براساس گزارشات اعلام شده 4 دارایی از مجموع 3357 دارایی شناسایی شده مشمول مولدسازی دارایی‌های دولت به مرحله آماده عرضه رسیده‌اند که ارزش پایه 3 دارایی به حدود 57 میلیارد تومان می‌رسد.

خبرگزاری تسنیم

در تابلوی معاملاتی مرکز مبادله ارز و طلای ایران، امروز چهارشنبه 28 تیر ماه، قیمت هر اسکناس دلار 41 هزار و 259 تومان و نرخ حواله دلار 37 هزار و 508 تومان اعلام شد.

خبرگزاری تسنیم

بدهی خارجی کشور در پایان سال 1401 به 6 میلیارد و 282 میلیون دلار رسید که نشان دهنده تسویه 2 میلیارد و 393 میلیون دلار از بدهی های خارجی کشور در طول سال 1401 و کاهش 27.6 درصدی آن است.