پنج‌شنبه 12 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

زاکانی گفت: با همکاری بانک مرکزی ارز مورد نیاز برای واردات واگن و لوکوموتیو مترو تامین شده و دستور برای پرداخت آن وارد فرآیند اجرا شده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در اظهاراتی عجیب با حمله به سیاست تثبیت ارزی، از حذف ارز 28500 تومانی و افزایش مجدد نرخ رسمی ارز حمایت کرد.

وب‌گاه گسترش

به گزارش شرکت تحلیل بلاکچین IntoTheBlock، تقریباً 29 درصد از کل بیت کوین‌های (BTC) در گردش برای بیش از پنج سال دست‌نخورده باقی مانده‌اند. تحلیلگران این شرکت معتقدند که بخش قابل‌توجهی از این دارایی‌های جابه‌جانشده، به طور بالقوه می‌تواند کوین‌های گم‌شده باشد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عصر ایران

مقرر است اتوبوس های پاکستانی با هماهنگی پلیس راهور جابه‌جایی زائران پاکستانی را از داخل خاک ایران انجام دهند و همچنین توافق اولیه با کشور ترکیه برای اعزام تعدادی اتوبوس تحت قرارداد اجاره برای جابه‌جایی زائران صورت گرفته که این کار از طریق تبادل تفاهمنامه شرکت‌های داخلی، برای فعالیت این اتوبوس‌ها در کشور به مدت یک ماه در مسیر پر تقاضا از جمله تهران - مهران با هدف کنترل‌های بهتر و موثرتر...

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: ایجاد مشوق مالیاتی برای ترغیب صنایع به فعالیت‌های تحقیق‌وتوسعه، یکی از مواد قانون جهش تولید دانش‌بنیان است و حذف آن در برنامه هفتم توسعه، خلاف راهبرد کلیدی رهبر انقلاب برای دانش‌بنیان‌شدن صنایع است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی سادات فیرزنی مشاور وزیر راه و شهرسازی در رابطه با نظارت بر عملکرد بنگاه‌های املاک اظهار کرد: بر اساس پالایش‌های انجام شده، هم اکنون 174 هزار و 384 واحد صنفی مشاور املاک در کشور فعال هستند که از این تعداد پالایش شده تعداد 16 هزار و 837 واحد صنفی معامله املاک فاقد مجوز در سامانه هستند. وی ادامه داد: تعداد 160 هزار...

خبرگزاری مهر

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت از تامین اعتبار 15 میلیارد تومان ویژه وام اربعین خبر داد و گفت: 5 میلیون تومان وام در شرایط غیر اربعین و 4 میلیون تومان در شرایط اربعین تخصیص می یابد.

وب‌گاه فرارو

شهروندان با چشمانی ترس‌خورده از این میزان نیروی پلیس در حرکت بودند. خیابان مملو از جمعیت و ماشین و پلیس، نفس را تنگ کرده بود. بالاتر از خیابان، یکی از ماموران کلاه‌کج در پاسخ به شهروندی که پرسید این‌ها گشت ارشاد هستند؟ گفت که خیر، اما در زمینه حجاب فعالیت می‌کنند. اگر هم لازم باشد، افراد را با خود می‌برند. خودرو‌ها نام و نشانی از گشت ارشاد نداشتند، ماموران با اسم یگان امداد فعالیت می‌کردند...

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مجلس شورای اسلامی، در جمع دختران تشکل‌های بسیج دانشجویی سراسر کشور، گفت: مجلس برای حل مشکل مسکن، قوانین 3گانه جامعی تصویب کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فعالان بازار می‌گفتند جهش قیمت طلا ممکن است تا حدوی بازار سکه داخلی را جذاب کند و بر سطح تقاضا در بازار امروز اثرگذار باشد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی با اشاره به اینکه امسال قرارداد 80 هزار میلیارد تومان وام نهضت ملی مسکن امضا شده است، از پرداخت 70 هزار میلیاردتومان تسهیلات نهضت ملی مسکن در سه ماه نخست سال جاری توسط بانک‌ها خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مایه تأسف است که از ما می‌پرسند چند وزیر و نماینده‌تان خانم هستند و ما می‌گوییم وزیر زن که نداریم، و فقط 16 نماینده زن داریم.

خبرگزاری دانشجو

با گذشت دوسال از تصویب قانون جهش تولید مسکن وزارت راه و شهرسازی گزارشی تحت عنوان این قانون به صورت عمومی منتشر کرده که آمار تخصیص زمین دستگاه‌های مختلف به وزارت راه و شهرسازی عدد چشم گیری نیست و آمار شفافی از میزان پیشرفت واحدهای مسکونی در حال ساخت ارائه نشده.