جمعه 13 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران فرصتی است تا برند رونیکس به عنوان با متنوع‌ترین برند بازار ابزار ایران، جدیدترین محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان صنعت ابزار قرار دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سخنگوی قوه قضاییه می‌گوید هادی رضوی متهم پرونده بانک سرمایه که در سال 1398 به 20 سال حبس محکوم شد، در سال 1400 اعاده دادرسی او پذیرفته شده و فعلاً آزاد است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون حقوقی و فنی مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور، مصوبه هیات وزیران برای حمایت از کسب و کارهای اشخاص حقیقی در سکوهای داخلی در راستای آیین‌نامه اجرایی بند (د) تبصره (6) ماده واحده قانون بودجه سال 1402 کل کشور را جهت اجرا به ادارات کل امور مالیاتی سراسر کشور ابلاغ کرد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در نشست امروز کمیسیون مقرر شد تا به درخواست وزیر اقتصاد و رئیس کمیسیون اقتصادی، یکی از جلسات سران قوا با دستور کار اتخاذ تصمیماتی برای ساماندهی بازار سرمایه و ثبات‌بخشی به این بازار برگزار شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مشاوره وزیر راه و سازی گفت: در 5 ماه گذشته با تاکید رئیس جمهور 70 هزار میلیارد تومان تسهیلات مسکن پرداخت شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی شرکت راه آهن گفت: با توجه به وقوع توفان شن سرویس صبح قطار مشهد _ سرخس لغو شد، اما سرویس بعدازظهر این قطار برقرار است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزارت اقتصاد اعلام کرد: در بهار امسال 241 دستگاه خودرو سواری و به ارزش 5.6 میلیون دلار به کشور وارد شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، رشد 517.95 در صدی در تعداد و 452.03 در صدی در ارزش دلاری داشته است.

خبرگزاری دانشجو

ذبیح الله خدائیان با مثبت ارزیابی کردن اقدامات اخیر برای فروش اموال مازاد برخی دستگاه‌ها، تصویب آیین‌نامه اجرایی مولدسازی را گام مهمی در برابر مقاومت مدیران در این موضوع دانست و اولویت‌بندی طرح‌های مهم و تاثیرگذار در فروش اموال مازاد دستگاه‌ها را مورد توجه قرار داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

«آیت الله سید ابراهیم رئیسی» رییس جمهوری اسلامی ایران دقایقی پیش و در پایان دومین سفر استانی دولت به کهگیلویه و بویر احمد، فرودگاه یاسوج را به مقصد تهران کرد.

خبرگزاری ایرنا

یاسوج - ایرنا - عملیات اجرایی ساخت 10 هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن امروز (سه شنبه) همزمان با سفر رییس جمهور و با حضور وزیر راه و شهرسازی و جمعی از مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد در شهر یاسوج آغاز شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

با مطالعه روند رشد و پیشرفت کشورهای مختلف جهان از جمله ایران می‌توان عوامل موفقیت یا شکست آنها را شناسایی کرد. به جرات می‌توان گفت داده‌های تجربی کافی برای ارزیابی و شناخت دلایل رشد اقتصادی کشورها وجود دارد و قابل تحلیل است.

وب‌گاه عصر ایران

تورم کویت و عربستان سعودی در ماه گذشته میلادی هم به ترتیب 3.8 و 2.7 درصد اعلام شد. تورم آمریکا 3 درصد اعلام شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، جواد هدایتی با اشاره به نشست دیروز وزیر راه و شهرسازی با مقامات کشور آذربایجان در شهر آستارا، اظهار کرد: ما یک دوره پر تنش با آذربایجانی‌ها داشتیم که اکثر روابط سیاسی و اقتصادی تحت تاثیر این موضوع قرار گرفته بود. وی با یادآوری این‌که طی ماه‌های گذشته بسیاری از مسائل بین ایران و آذربایجان معطل مانده بود، ادامه داد: پس از سفر وزیر امور خارجه کشورمان...

وب‌گاه عصر ایران

حسن موسوی، رئیس انجمن مددکاران اجتماعی: آمار چند سال پیش درباره درآمد کودکان کار نشان داده بود که کودکان کار 20 برابر مستمری که به خانواده‌های آنها داده می‌شود، درآمد دارند.