جمعه 13 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان وزارت نفت و وزارت کشور با هدف اجرای پروژه‌های مرتبط با تولید سوخت حاصل از مواد زائد (زباله جامد شهری قابل اشتعال) و استفاده از آن به‌عنوان جایگزین سوخت‌های فسیلی امضا شد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه ضمن تشریح نشست امروز این کمیسیون گفت: در راستای شفافیت و جلوگیری از انحراف بودجه، اختصاص اعتبار نقدی به دستگاه‌های اجرایی ممنوع شد و پرداخت نقدی فقط به ذینقع نهایی انجام می شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: معاون بیمه‌ای سازمان تأمین‌اجتماعی ضمن تشریح جزئیات شرایط بازنشستگی و ازکارافتادگی گفت: یک کارمند که پس از پایان ساعات اداری کار می‌کند، مشمول دریافت پول اضافی برای کار اضافه در مجموعه است، اما این اضافه کار نوعی فوق‌العاده محسوب نمی‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مرکز ملی رقابت در خصوص مصوبه 584 شورای رقابت مبنی بر اصلاح و اعلام قیمت خودروهای مونتاژی توضیحاتی ارائه داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عصر روز گذشته پنلی با عنوان «به ساحل نرسیدیم و خطر نزدیک است» در اولین همایش فرصت‌های ایران در عصر دیجیتال برگزار شد که به موضوع بهره گیری از حوزه دیجیتال در صنعت بیمه پرداخت. در این پنل به مواردی از جمله حرکت به سمت هوش مصنوعی در صنعت بیمه، توجه شرکت های مستقر به مدل کسب و کار و.. پرداخته شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاملات امروز بازار سهام با انتشار اخبار مثبتی همراه شد تا روند نزولی این بازار تغییر کرده و بورس سبزپوش شود.

خبرگزاری مهر

با تزریق بیش از 100 هزار میلیارد تومان اعتبار به صندوق ملی مسکن، روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن شتاب می گیرد.

خبرگزاری مهر

تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان وزارت نفت و وزارت کشور با هدف اجرای پروژه‌های مرتبط با تولید سوخت حاصل از مواد زائد و استفاده از آن به‌عنوان جایگزین سوخت‌های فسیلی امضا شد.

خبرگزاری مهر

شورای رقابت با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که قیمت خودروهای مونتاژی نه بر اساس نظر خودروسازان بلکه بر اساس بررسی اسناد و داده های حسابداری مورد تایید سازمان حمایت تعیین شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شورای رقابت 17 تیرماه قیمت‌های جدید خودروهای مونتاژی را اعلام کرد؛ رییس جمهور عصر روز دوشنبه خواستار بررسی و اصلاح روند افزایش قیمت خودروهای مونتاژی شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

قیمت‌های مصوب شورای رقابت در جلسه 584، نسبت به قیمت‌های مورد عمل شرکت‌های خودروساز کاهش داشته که این موضوع در بازار خودرو کاملاً محسوس است.