جمعه 13 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه عرشه آنلاین

هر قانون یا آیین‌نامه‌ای که به اسم من‌درآوردی دستورالعمل تدوین می‌کنند، نه رئیس مجلس حق دخالت دارد و نه هیأت تطبیق مقررات می‌تواند در برابر تصمیمات غلط آنان از قوانین دفاع کند؛ مجمع تشخیص مصلحت هم نمی‌تواند از سیاست‌های کلی نظام دفاع کند یا مصالحی را که این هفت نفر تشخیص می‌دهند، ارزیابی کند. رئیس قوه قضاییه هم نمی‌تواند به محکمه‌ای بگوید چرا دادخواهی مردم را نمی‌پذیرید. با این طرز...

خبرگزاری فارس

وب‌گاه گسترش

حبیب زاده مشاور مالیاتی اتاق اصناف ایران: سهم یک در هزار درآمد مشمول مالیات اصناف وصول می‌شود اما به تشکل‌های صنفی پرداخت نمی‌گردد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - قیمت هر قطعه ربع سکه امروز (سه‌شنبه، 27 تیر 1402) در بازار تهران هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 27 میلیون و 550 هزار تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته 150 هزار تومان کاهش یافت.

وب‌گاه خبر آنلاین

حباب قیمت طلای خام در بازار در آستانه فرا رسیدن ماه محرم تخلیه شد.

وب‌گاه گسترش

بلک‌راک، بزرگترین شرکت مدیریت دارایی در جهان، درخواستی را برای راه‌اندازی یک صندوق قابل معامله در بورس (ETF) بیت کوین به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) ارسال کرده است.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: اولویت‌بندی پروژه‌های مهم و تاثیرگذار در فروش اموال مازاد دستگاه‌ها مورد توجه باشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها گفت: با توجه به وزش باد شدید در محورهای شمالی و شرقی کشور توصیه می شود که مسافران احتیاط کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جلسه کارگروه توسعه نیروگاه‌های اتمی کشور ظهر امروز (سه شنبه) به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار و بر برنامه ریزی برای تامین 20 هزار مگاوات برق هسته‌ای تا افق 1420 تاکید شد.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: مطابق هدفگذاری انجام شده، تا پایان سال 1402 تعداد استانداردهای اجباری برای قطعات خودرو به یک‌هزار قطعه می‌رسد.

وب‌گاه فرارو

رئیسی را در این سفر تعدادی از اعضای هیات دولت از جمله معاون اجرایی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و وزیران کشور، صنعت، معدن و تجارت، راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی و نیرو همراهی کردند و به عنوان نمایندگان تام‌الاختیار رئیس جمهور در شهرستان‌های استان حضور یافتند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - قیمت هر دلار آمریکا امروز (سه‌شنبه، 27 تیر 1402) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته با نرخ 41 هزار و 258 تومان مبادله شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قیمت طلا 18 عیار در بازار امروز در حدود 2 میلیون و 308 هزار تومان به فروش رسید و سکه امامی هم امروز با نوسان صعودی 50 هزار تومانی به محدوده 27میلیون و 700 هزار تومان رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: فروردین گفت: آثار اقدامات دولت در زندگی مردم ملموس نیست و مردم - به‌ویژه اقشار کم درآمد - در شرایط سختی زندگی می‌کنند، که اقدامات عاجل دولت برای کاستن از رنج آنان را می‌طلبد.