جمعه 13 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز تمامی نمادهای بانکی بازار سهام رشد قیمت داشتند و گروه بانک‌ها و مؤسسات اعتباری سبزترین گروه بورس تهران بود.

خبرگزاری مهر

مشاور مالیاتی اتاق اصناف ایران گفت: یکی ازمسائلی که به منابع مالی اتاق‌ها و اتحادیه‌های صنفی برمی‌گردد، بحث سهم یک در هزار درآمدمشمول مالیات اصناف است که توسط سازمان امور مالیاتی وصول می‌شود.

خبرگزاری مهر

اهواز - فرمانده انتظامی اهواز از کشف 34 دستگاه رمز ارز دیجیتال غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان انرژی اتمی در جلسه کارگروه توسعه نیروگاه های اتمی کشور گفت: تاکنون پنج نقطه در کشور برای احداث نیروگاه تعیین شده و اقدامات اولیه و مقدمات کار و بعضاً عملیات اجرایی آن انجام شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر راه به احتکار در بازار مسکن توسط برخی مشاوران املاک اشاره کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بانک مرکزی نماگر‌های اقتصادی در سه ماهه سوم 1401 را منتشر کرد. بر اساس این گزارش، تولید ناخالص داخلی در پاییز 1401 برابر 382 هزار میلیارد تومان بود و 5.3 درصد رشد داشت. بر اساس این آمار تولید ناخالص داخلی بدون احتساب نفت 4.5 درصد رشد داشت و برابر 380 هزار میلیارد تومان بود. این گزارش همچنین نشان می‌دهد تراز تجاری در نه ماه ابتدایی سال گذشته به...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان خصوصی سازی در دولت سیزدهم با رویکردی جدید بر اساس وظایف ذاتی خود اقداماتی را آغاز کرد که به انتظار می‌رود اثرات بلند مدت و دائمی در اقتصاد کشور داشته باشد

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مشاور مالیاتی اتاق اصناف ایران گفت: 3.5 میلیون واحد صنفی داریم که یک در هزار درآمد مشمول مالیات آنها رقم قابل توجهی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون نظارت بانک مرکزی گفت: در ابتدای اجرای سیاست کنترل رشد ترازنامه، بانک‌های متعددی بودند که تخطی داشتند. در حال حاضر این آمار کاهش یافته و بانک‌هایی که ممکن است در یک ماه مشکلی داشتند، در ماه بعد آن را جبران می‌کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس هواشناسی گفت: دو هشدار سطح نارنجی برای بارش باران و افزایش وزش باد شدید کشور در بسیاری از مناطق کشور صادر شده است.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

احمد توکلی رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت در نامه ای خطاب به روسای سه قوه و نمایندگان مردم نگرانی شدید خود را نسبت به قراردادن مصوبه مولدسازی در میان برنامه هفتم توسعه ابراز داشت و نوشت: در لایحه‌ی برنامه‌ی هفتم، احکامی آورده‌اند که بی‌قانونی شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز تمامی نمادهای بانکی بازار سهام رشد قیمت داشتند و گروه بانک‌ها و مؤسسات اعتباری سبزترین گروه بورس تهران بود.

وب‌گاه عصر ایران

امروز هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید بر اساس نرخ اعلامی اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، 27 میلیون و 550 هزار تومان معامله شد.