جمعه 13 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه عصر ایران

امروز هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید بر اساس نرخ اعلامی اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، 27 میلیون و 550 هزار تومان معامله شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

احمد توکلی رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت در نامه ای خطاب به روسای سه قوه و نمایندگان مردم نگرانی شدید خود را نسبت به قراردادن مصوبه مولدسازی در میان برنامه هفتم توسعه اعلام کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، یکی از مزیت‌های آثار حوزه کودک و نوجوان که در کانون پرورش فکری منتشر می‌شود، توجه به موضوع‌های مختلف همچون، زندگی‌نامه، محیط زیست و... بوده و برخی از آن‌ها نیز داستان‌هایی است با محوریت آموزه‌های قرآنی و دینی یا مباحثی مرتبط با سینما و تئاتر و سرگرمی؛ این آثار از سوی نویسندگان مختلف و متناسب...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - گزارش جدید بانک مرکزی از نماگرهای اقتصادی سه ماهه سوم سال 1401 نشان می‌دهد تولید ناخالص داخلی در پاییز سال گذشته 5.3 درصد رشد یافته و همچنین تراز تجاری در نه ماه ابتدایی سال گذشته به بیش از 15 میلیارد دلار افزایش یافته است.

خبرگزاری مهر

بر اساس اعلام وزارت اقتصاد، بانک سپه با پرداخت 17 هزار و 699میلیارد تومان به بیش از 630 هزار نفر، در صدر بانک‌های پرداخت کننده تسهیلات بدون ضامن در کشور قرار گرفت.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست دفتر اقتصاد مسکن از پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن به 322 هزار متقاضی خبر داد و گفت: برای 5 بانک اصلی حدود یک میلیون و 347 هزار متقاضی نهضت ملی مسکن معرفی شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر کشور گفت: همواره این بحث وجود داشته که ما اختیارات را از مرکز به استان‌ها تفویض کنیم و آنها با اختیارات بیشتری تصمیم‌گیری کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران فرصتی است تا برند رونیکس به عنوان با متنوع‌ترین برند بازار ابزار ایران، جدیدترین محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان صنعت ابزار قرار دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سخنگوی قوه قضاییه می‌گوید هادی رضوی متهم پرونده بانک سرمایه که در سال 1398 به 20 سال حبس محکوم شد، در سال 1400 اعاده دادرسی او پذیرفته شده و فعلاً آزاد است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون حقوقی و فنی مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور، مصوبه هیات وزیران برای حمایت از کسب و کارهای اشخاص حقیقی در سکوهای داخلی در راستای آیین‌نامه اجرایی بند (د) تبصره (6) ماده واحده قانون بودجه سال 1402 کل کشور را جهت اجرا به ادارات کل امور مالیاتی سراسر کشور ابلاغ کرد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در نشست امروز کمیسیون مقرر شد تا به درخواست وزیر اقتصاد و رئیس کمیسیون اقتصادی، یکی از جلسات سران قوا با دستور کار اتخاذ تصمیماتی برای ساماندهی بازار سرمایه و ثبات‌بخشی به این بازار برگزار شود.