جمعه 13 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اتفاق مثبتی که دیروز رخ داد این بود که در دقایق پایانی معاملات، بسیاری از نمادهای بزرگ و مورد توجه بازار با افزایش تقاضا مواجه شدند و حرکتی محدود در جهت صعودی داشتند.

وب‌گاه عصر ایران

براساس نمونه آماری از 300 وب‌سایت در 50 کشور دارای بالاترین درآمد ناخالص ملی، ایران با 33.3درصد فیلترینگ و 18درصد اختلال در صدر پراختلال ترین اینترنت های جهان قرار گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سوال محمدرضا پورابراهیمی نماینده کرمان از عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در دستور کار امروز نمایندگان مجلس قرار دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس بازار سرمایه گفت: تحلیل حرکت خروج جریان نقدینگی از یک بازار مانند بورس و ردیابی مقصد آن می‌تواند برای سهامداران و چرخه اقتصادی کشور ضروری و مفید تلقی شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عصرایران نوشت که اگر مسوولان قصد افزایش قیمت بنزین را دارند آن را به صراحت و شفافیت از قبل اعلام و از بازی با اعصاب و روان مردم خودداری کنند.

وب‌گاه گسترش

روز گذشته در دقایق پایانی معاملات بازار سهام شاهد تحرکات مثبتی بودیم که می تواند جهت بازار را موقتا تغییر دهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

دقایقی پیش جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی آغاز شد و بررسی سوال نماینده کرمان از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دستورکار قرار گرفت.

خبرگزاری مهر

رئیس انجمن مددکاری ایران به بیان توضیحاتی درباره وضعیت کودکان کار در کشور و درآمد بالای آنها پرداخت و گفت: در حال حاضر 27 سازمان و ارگان متولی ساماندهی کودکان کار هستند.

وب‌گاه فرارو

یک جرم‌شناس گفت: پرخاشگری درجات مختلفی دارد. از قهر و بی‌محلی نابجا تا توهین، ناسزا و قتل... در حال حاضر تمام افراد جامعه ما پرخاشگری و خشم را تجربه کرده‌اند. افراد از مسائل مختلف ناراحت هستند و در جایی که بتوانند و زورشان برسد آن خشم و پرخاشگری را بروز می‌دهند. ببینید، راهکار‌های مقابله با خشم در حال حاضر در جامعه ما از معنا خارج شده است. چون مسوولان باید به این موضوعات توجه کنند که...

وب‌گاه مشرق نیوز

هر 4 باشگاه بزرگ و پرهوادار فوتبال ایران در راستی آزمایی تخمینی برای رعایت سقف بودجه مردود شدند.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با اشاره به اینکه صندوق سال گذشته حدود 40 هزار و 800 طرح در روستاها و مناطق محروم را حمایت کرد گفت: از مشاغلی که در شهرهای جدید هستند حمایت می کنیم.

وب‌گاه عصر ایران

تکنولوژی یا همان فناوری همواره نقشی اساسی در رشد اقتصادی داشته است. انقلاب صنعتی به‌دلیل پیشرفت‌های تکنولوژیک آغاز شد. بشر از آن زمان هرگز به عقب نگاه نکرده است. تنها کاربردهای فناوری در طول سال‌ها تغییر کرد.

خبرگزاری تسنیم

مجمع عالی نمایندگان کارگران ایران در نامه به رئیس مجلس 4 ایراد اساسی برنامه هفتم از منظر کارگران را برشمرد و خواستار اصلاح، تغییر و تکمیل مفاد این برنامه با کسب نظر مشورتی تشکل ها و نمایندگان صنف کارگری شد.

خبرگزاری مهر

دقایقی پیش جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی آغاز شد و بررسی سوال نماینده کرمان از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دستورکار قرار گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دقایقی پیش جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 27 تیر ماه) مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد. دستورکار این جلسه به شرح زیر است: سوال محمدرضا پورابراهیمی نماینده کرمان از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گزارش کمیسیون اصل نودم (90) قانون اساسی در مورد ارزیابی اثر فعالیت پتروشیمی‌های متانولی بر منابع بخش عمومی گزارش کمیسیون فرهنگی مبنی بر تصویب...