جمعه 13 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عده ای از معامله گران می گفتند در صورتی که عمان، بازار فردوسی را سورپرایز کند احتمال عقبگرد قیمت دلار و سکه محتمل است. در شرایط فعلی برخی از سکه بازان باور دارند که ماندگاری سکه امامی زیر مرز 28میلیون تومان کار افزایشی های بازار سکه را سخت کرده و در صورتی که نرخ دلار رشد معناداری را ثبت نکند نرخ سکه هم قدرت کافی برای صعود نخواهد داشت.

وب‌گاه فرارو

در طول تاریخ با بسط حمایت‌گرایی در اقتصاد، قدرت اقتصادی به‌طور پیوسته رو به وخامت رفته است. مقررات‌زدایی، سهولت کسب‌وکار، حقوق مالکیت، آزادی رقابت اقتصادی، کاهش ادراک فساد و رقابت‌پذیری جهانی هرکدام درجای خود می‌توانند عامل یا مانع رشد و توسعه باشند و لذا در سایه یک حکمرانی درست این عوامل می‌توانند در خدمت رشد و توسعه کشور باشند؛ چیزی که متاسفانه به‌دلیل اقتصاد دولتی و نیمه‌دولتی سرشار...

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم گفت: در قانون برنامه هفتم دولت را از دادن بدهی خود به صندوق‌های بازنشستگی منع نکرده ایم، فقط گفته ایم که دولت شرکت‌های ورشکسته را به این صندوق ها ندهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طی ماه جاری برخی رسانه ها اخباری از خشونت های آنی که منجر به قتل شدند منتشر کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مجمع عالی نمایندگان کارگران ایران در واکنش به مفاد لایحه هفتم در نامه‌ای خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی دیدگاه‌های خود را اعلام کرد. متن کامل نامه به شرح زیر است. جناب آقای دکتر قالیباف ریاست محترم مجلس شورای اسلامی با سلام و احترام و آرزوی دوام توفیقات، به پیوست رئوس و کلیات نظر کارشناسی این تشکل ملی در خصوص بند‌ها و مواد مرتبط لایحه برنامه...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اتفاق مثبتی که دیروز رخ داد این بود که در دقایق پایانی معاملات، بسیاری از نمادهای بزرگ و مورد توجه بازار با افزایش تقاضا مواجه شدند و حرکتی محدود در جهت صعودی داشتند.

وب‌گاه عصر ایران

براساس نمونه آماری از 300 وب‌سایت در 50 کشور دارای بالاترین درآمد ناخالص ملی، ایران با 33.3درصد فیلترینگ و 18درصد اختلال در صدر پراختلال ترین اینترنت های جهان قرار گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سوال محمدرضا پورابراهیمی نماینده کرمان از عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در دستور کار امروز نمایندگان مجلس قرار دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس بازار سرمایه گفت: تحلیل حرکت خروج جریان نقدینگی از یک بازار مانند بورس و ردیابی مقصد آن می‌تواند برای سهامداران و چرخه اقتصادی کشور ضروری و مفید تلقی شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عصرایران نوشت که اگر مسوولان قصد افزایش قیمت بنزین را دارند آن را به صراحت و شفافیت از قبل اعلام و از بازی با اعصاب و روان مردم خودداری کنند.

وب‌گاه گسترش

روز گذشته در دقایق پایانی معاملات بازار سهام شاهد تحرکات مثبتی بودیم که می تواند جهت بازار را موقتا تغییر دهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

دقایقی پیش جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی آغاز شد و بررسی سوال نماینده کرمان از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دستورکار قرار گرفت.