جمعه 13 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بیت کوین با از دست دادن کانال 30 هزار دلار حالا به کانال 29 هزاردلاری سقوط کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه دنیای اقتصاد تازه ترین قیمت آپارتمان در نقاط مختلف تهران را منتشر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همچنان مثل6 ماه گذشته هیچ آمار موثقی که بتواند به تحلیل شرایط بازار مسکن کمک کند از نبض معاملات ملکی در شهر تهران منتشر نشده است و جز بر پایه تحقیق میدانی و بررسی مستمر کم و کیف فایل های فروش نمی توان از حال و روز این روزهای معامله گران مطلع شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نزدیک یک سال است که اختلال در اینترنت به یک بحران جدی در کشور تبدیل شده است؛ بحرانی که زمزمه‌های آن از نیمه نخست سال گذشته شنیده شد و پس از شکل‌گیری اعتراضات اجتماعی در شهریور 1401، تشدید شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماگر اصلی بازار سهام که در میانه اردیبهشت توانسته بود بازدهی مثبت 3/ 29درصدی را نسبت به ابتدای سال به ثبت برساند، با افت روز گذشته، برای اولین بار در امسال بازدهی منفی را ثبت کرد تا رنگ بازدهی بورس1402 از «سبز» به «قرمز» تغییر کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

درحالی‌که حدود 2 سال از عمر دولت سیزدهم می‌گذرد و دولت تعهد ساخت 2 میلیون مسکن در کشور و 200 هزار واحد را در استان خراسان رضوی داده است، تاکنون تنها 500 واحد بهره‌برداری شده و درنهایت تا 2 ماه دیگر و همزمان با هفته دولت فقط 5400 واحد به بهره‌برداری می‌رسد یعنی دولت تنها 3 درصد به تعهد خود عمل کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تاسیس مجدد وزارت بازرگانی می‌تواند به رشد تولید و رونق تجارت کمک کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

صاحبنظران از احتمال نبرد تجاری ایالات متحده و چین خبر می دهند. نشریه فارن پالسی از معمار این جنگ و سیاست هایش نوشته که تکرارشان می تواند نتایج فاجعه باری به دنبال داشته باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عبدالناصر همتی در روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: با مطالعه روند رشد و پیشرفت کشورهای مختلف جهان از جمله ایران می‌توان عوامل موفقیت یا شکست آنها را شناسایی کرد. به جرات می‌توان گفت داده‌های تجربی کافی برای ارزیابی و شناخت دلایل رشد اقتصادی کشورها وجود دارد و قابل تحلیل است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی انجمن صنایع لبنی گفت: اگر قیمت شیر خام افزایش پیدا نکند قیمت محصولات لبنی تا پایان سال افزایش نخواهد یافت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جنگ تعرفه ها که از آن تحت عنوان نبرد تجاری ایالات متحده و چین، دو قدرت اقتصادی یاد می شود، در زمان ریاست دونالد ترامپ، رئیس جمهوری پیشین آمریکا کلید خورد. نشریه فارن پالسی به همین بهانه روایتی از معمار این جنگ و سیاست هایش ارائه داده است؛ سیاست هایی که تکرارشان می تواند نتایج فاجعه باری به دنبال داشته باشد.

وب‌گاه فرارو

اسحاقی در ادامه گفت: یکی از انتقادات شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت این بود که چرا امتیاز مطب از 360 به 250 کاهش یافته چراکه این اقدام منجر به کاهش حضور پزشکان متخصص در مناطق محروم و کم برخوردار و متضرر شدن این مناطق می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: براساس مشاهداتی که از فروشگاه های اینترنتی در کشورهای مختلف انجام شد، قیمت هر کیلوگرم مرغ کامل در ترکیه 64 لیر است که با نرخ 1800 تومانی هر لیر، نرخ یک کیلوگرم مرغ در این کشور 115 هزار هزار و 200 تومان است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در حال حاضر بیت کوین به کانال 29 هزاردلاری سقوط کرده است.