جمعه 13 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تسلا به تازگی اعلام کرده است که اولین پیکاپ الکتریکی سایبرتراک در گیگافکتوری تگزاس ساخته شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

دبیر ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان سلامت معاونت علمی ریاست‌جمهوری از برنامه این ستاد برای بومی سازی واکسن‌های اسهال کودکان، سرطان رحم و سینه پهلو به منظور کاهش خروج ارز از کشور خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: در لایحه برنامه پنج‌ساله هفتم توسعه، دولت از دادن مالکیت شرکت‌ها برای رد دیون ممنوع شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

درحالی‌که تنها 10 روز از اعلام قیمت‌های جدید خودروهای مونتاژی می‌گذرد، ابراهیم رئیسی عصر روز یکشنبه در هیات دولت از افزایش قیمت رسمی این خودروها انتقاد کرد. رئیس‌جمهور در جلسه 23 تیر هیات دولت تاکید کرد: «شورای رقابت با چه توجیهی قیمت خودروهای مونتاژی را افزایش داده است؟» و در ادامه نیز معاون اول رئیس‌جمهور و وزرای اقتصاد و صمت را مامور بررسی و اصلاح این روند کرد. ابراهیم رئیسی درحالی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی انجمن صنایع لبنی گفت: اگر قیمت شیر خام تغییر نکند قیمت محصولات لبنی هم تا پایان سال افزایش نخواهد کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دولت سیزدهم سقف وام ودیعه مسکن در سال جاری را 200 میلیون تومان تعیین کرد که رشد دو برابری را در مقایسه با سال گذشته نشان می‌دهد. از سال 1399 تا کنون حدود 800 هزار نفر متقاضی دریافت وام ودیعه مسکن بوده‌اند اما فقط به 128 هزار و 799 نفر این تسهیلات پرداخت شده است. بررسی‌ها از دست کم پنج مانع بر سر راه مستاجران در مسیر دریافت این نوع وام باوجود تلاش‌های دولت برای حمایت از این قشر حکایت...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه از مصوبه این کمیسیون در راستای تسریع در روند خصوصی سازی خبر داد و گفت: کمیسیون ممنوعیت هایی را برای دولت جهت رد دیون اعمال کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور گفت: امروز یک بالگرد اورژانس در منطقه یاسوج سقوط کرد که تیم بازرسی به محل اعزام شده و به زودی نتیجه آن اعلام می شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی انجمن صنایع لبنی گفت: اگر قیمت شیر خام افزایش پیدا نکند قیمت محصولات لبنی تا پایان سال افزایش نخواهد یافت.

وب‌گاه منیبان

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: باید حقوق بازنشستگان به ویژه آن دسته از بازنشستگانی که دریافتی کمی دارند، در بودجه سال آینده افزایش پیدا کند.

وب‌گاه فرارو

پروفسور «الیسون اسمیت»، رئیس گروه متابولیسم گیاهی این دانشگاه می‌گوید: «رژیم‌هایی که صرفاً بر پایه محصولات گیاهی هستند، از بسیاری جهان خوب هستند اما نقصان‌های خاصی هم دارند و یکی از مهم‌ترین این نقصان‌ها، فقدان ویتامین B12 است.»

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس به‌روزترین اطلاعات وزارت راه و شهرسازی از نهضت ملی مسکن تا تاریخ 18 تیر سال جاری یک میلیون و 468 هزار و 400 واحد مسکونی در قالب وعده مسکنی رئیس‌جمهور در حال ساخت است. بر این اساس 226 هزار و 573 واحد مسکونی مرتبط با واگذاری انفرادی و گروهی زمین به صورت اجاره 99 ساله به متقاضیان واجد شرایط است، همچنین 565 هزار و 198 واحد مسکونی مرتبط با واحد‌های...

وب‌گاه گسترش

با وجود هشدارهای بسیار، همچنان افرادی هستند که کارت‌های بانکی خود را به دیگران اجاره می‌دهند و قربانی کلاهبرداران می‌شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

قیمت نیم سکه در صرافی‌های مجاز نیز امروز حدود 14 میلیون و 956 هزار تومان درج شده که نشان می‌دهد بالاخره نیم سکه هم کانال از دست داده و بعد از مدت‌ها کانال 15 میلیونی را ترک کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

بانک مرکزی ترکیه متعهد شد که به سیاست پولی سخت‌تر پایبند باشد و گام‌هایی برای مهار تورم بردارد با این حال، پس از این اقدام، قیمت لیر ترکیه به‌طور قابل توجهی کاهش یافت و حدود 26 لیر در هر دلار معامله شد.