جمعه 13 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

میرهاشم موسوی» روز دوشنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان فوق تخصصی کیش با بیان اینکه در مرحله اول برای 40 هزار بازنشسته تامین اجتماعی وام 200 میلیون ریالی تعلق گرفت، اظهار کرد: در مرحله دوم این طرح، به 80 هزار بازنشسته تحت پوشش، این وام قرض الحسنه اختصاص خواهد یافت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وضعیت بیت کوین و اتریوم نسبت به دیروز تغییر خاصی نداشته و قیمت آن ها تغییرات اندکی را ثبت کرده است.

وب‌گاه گسترش

در تاریخ 4 ژوئیه، ران دیسانتیس (Ron DeSantis)، نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده، اعلام کرد که در صورت انتخاب شدن به عنوان رییس جمهور، فوراً جلوی معرفی ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) را خواهد گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بهادری جهرمی، سخنگوی دولت یکی از هدفگذاری های دولت در سال جاری را موازنه تولید و بازار دانست و گفت: با مهار تورم و رشد تولید می‌خواهیم قدرت خرید مردم را که در دهه اخیر کاهش یافته، بازگردانیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به آغاز مرحله دوم پرداخت وام قرض الحسنه به بازنشستگان، گفت: ظرفیت پرداخت وام قرض الحسنه به بازنشستگان تامین اجتماعی 2 برابر شد.

وب‌گاه گسترش

رئیس اتاق اصناف ایران از ارسال نامه‌ای به رئیس جمهوری در خصوص دریافت کارمزد از تراکنش کارتخوان‌ها خبر داد که در آن پیشنهاد شده بانک اصناف تشکیل شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

متقاضیان دارای 4 فرزند، برای نام نویسی به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir مراجعه کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کنسرت خواننده بندرعباسی که قرار بود 25 تیرماه روی صحنه برود، طبق اعلام برگزارکنندگان لغو شد.

خبرگزاری تسنیم

معاون علمی رئیس‌جمهور گفت: سال گذشته قریب به هزار میلیارد تومان برای کل 8 هزار شرکت دانش‌بنیان، معافیت مالیاتی داشتیم. بنا بر آماری که گرفتیم، اگر به 80 درصد کل شرکت‌های دانش‌بنیان، معافیت مالیاتی بدهیم، عددش زیر 100 میلیارد تومان خواهد بود!

وب‌گاه عرشه آنلاین

همزمان با روند کاهشی قیمت دلار، بازار طلا و سکه هم دچار نوسان است اما این نوسانات بسیار محدود است. قیمت دلار امروز 26 تیر 1402 به 48 هزار و 600 تومان رسید. قیمتی معادل قیمت دیروز.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سخنگوی دولت، یکی از هدفگذاری های دولت در سال جاری را موازنه تولید و بازار دانست و بیان کرد: با مهار تورم و رشد تولید می خواهیم قدرت خرید مردم را که در دهه اخیر کاهش یافته، بازگردانیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «بدر بن حمد البوسعیدی» وزیر خارجه عمان که به تهران سفر کرده، عصر امروز (دوشنبه) 26 تیرماه در محل دفتر مطالعات سیاسی و بین‌المللی وزارت امور خارجه مورد استقبال حسین امیرعبداللهیان همتای ایرانی خود قرار گرفت. پس از آن وزرای خارجه به گفتگو نشستند. این سومین سفر وزیر خارجه عمان به تهران در دولت سیزدهم است. وزیر خارجه عمان 28 آبان 1401 و اسفند 1400 نیز...