جمعه 13 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: طی 5 روز آینده شاهد وزش باد‌های شدید همراه با گردوخاک در نواحی شرقی کشور خواهیم بود.

خبرگزاری تسنیم

یک پژوهشگر حوزه کشاورزی با بیان اینکه به اندازه کافی آب برای تامین نیازهای کشور در اختیار داریم، گفت: میانگین سنی بهره برداران کشاورزی در سال 93، 54 سال بوده که نشان دهنده از دست رفتن دو نسل از کشاورزان است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: رئیس دبیرخانه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گفت: توانمندسازی مردم مساله‌ای مهم و حلقه مفقودِ اقتصاد کشور است؛ با وجود جوانان توانمند و نیروی انسانی مستعد، جهاد توانمندسازی باید در سطح ادارات دولتی و اقشار مردم انجام پذیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مسعود پزشکیان در واکنش به بازگشت مجدد گشت ارشاد به دیده‌بان ایران گفت: در جامعه یک عده‌ای اصرار دارند که دیگران آنگونه شوند که آن‌ها می‌خواهند در مقابل عده دیگری هم نمی‌خواهند مطابق سلیقه و عقاید آن‌ها رفتار کنند. گشت ارشاد یعنی ارشاد کنید نه اینکه بگیرید، ببندید، زندان و جریمه کنید این که ارشاد نشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امروز قیمت دلار در حالی به کانال 49 هزار تومانی برگشت که معامله‌گران بازار ارز تمایلات سوداگرانه را عامل افزایش 200 تومانی قیمت عنوان کردند. این در حالی است که برخی نیز معتقدند بازارساز در حال نوسانگیری از بالا و پایین‌های محدود قیمت در بازار ارز است.

وب‌گاه الف

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از برگزاری جلسه فوق العاده این کمیسیون اقتصادی با وزیر امور اقتصادی و دارایی برای بررسی علل نوسانات و شرایط اخیر بازار سرمایه خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از آغاز مقدمات تدوین بودجه 1403 در این سازمان خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری می‌گوید قرار است قبل از ماه شهریور، باقیمانده طرح متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تحت پوشش این صندوق اجرا شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شاخص در محدوده 261 درصدی فیبوناچی موج قبلی است از طرفی هم اگر روند 17 اردیبهشت‌ماه تا کنون را به خواهیم یک موج اصلاحی در نظر بگیریم تعداد 5 موج تشکیل شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شاخص بورس تهران در محدوده خط میانی کانال صعودی قرار دارد.

خبرگزاری تسنیم

با وجود اینکه تولید مرغ در کشورمان با یارانه ناشی از ارز ترجیحی در واردات نهاده همراه است، اما نرخ این محصول با قیمت مرغ در برخی کشورهای همسایه که از این یارانه بی بهره اند، برابر شده است.

وب‌گاه منیبان

امروز رئیس مجلس قانون «الحاق یک ماده به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» را ابلاغ کرد و از این پس «سربازی نرفته‌ها» می‌توانند همانند سایرین وام ازدواج و فرزندآوری دریافت کنند

خبرگزاری تسنیم

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از تشکیل جلسه فوق العاده کمیسیون متبوعش با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی برای بررسی شرایط اخیر بازار سرمایه خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از آغاز مقدمات تدوین بودجه 1403 در این سازمان خبر داد.

خبرگزاری مهر

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: فردا جلسه فوق العاده کمیسیون اقتصادی با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی برای بررسی علل نوسانات و شرایط اخیر بازار سرمایه برگزار می‌شود.