جمعه 13 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه خبر آنلاین

رویداد24 نوشت: ابراهیم نکو نماینده مجلس نهم می‌گوید سال قبل اتفاقاتی رخ داد و هیچ دلجویی از مردمی که به هر دلیلی در خیابان آمدند صورت نگرفت و همین موضوع در کنار وضعیت معیشت و اقتصاد، در میزان مشارکت مردم موثر است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از آغاز مقدمات تدوین بودجه 1403 در این سازمان خبر داد.

خبرگزاری مهر

وزیر امور خارجه عمان در نشست مشترک خبری با وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ایران را کشور دوم خودمان می‌دانیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران، جزئیات قیمت درجه یک تا سه انواع میوه و صیفی بر اساس نرخ‌نامه عمده‌فروشی محصولات کشاورزی در میدان میوه‌وتره‌بار از 26 تیرماه تا یکم مردادماه 1402 را اعلام کرد.

وب‌گاه منیبان

رضا فیضی‌نژاد با تشریح وضعیت بدهی‌های آموزش‌وپرورش به صندوق بازنشستگی کشوری به دنبال اجرای رتبه‌بندی معلمان گفت: به طور قطع مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و معاونت وزارت آموزش و پرورش طی هفته جاری پیگیر هستند تا بتوانند با تسویه حساب‌هایی که می‌شود، رتبه‌بندی معلمان را اجرایی کنند.

خبرگزاری دانشجو

گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مهدی صفری، حقوقدان؛ «طرح مالیات بر عایدی سرمایه» پس از سه سال کش‌و‌قوس‌فراوان، نهایتا در تاریخ 1402/02/12 با عنوان «طرح مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی» به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید و برای اظهارنظر به شورای نگهبان ارسال شد. برای آشنایی اجمالی با این طرح باید گفت هدف از تصویب این طرح، که مشتمل بر 27 ماده و دو بخش مجزاست و در راستای اصلاح قوانین «پایانه‌های...

وب‌گاه الف

تهران - ایرنا - برخی معاونان و مدیران سازمان برنامه و بودجه با صدور احکامی جداگانه از سوی رییس سازمان برنامه و بودجه منصوب شدند که براساس آن، رییس مرکز آمار ایران تغییر کرد.

وب‌گاه گسترش

هفتاد و هشتمین نشست شورای راهبری بهبود محیط کسب وکار در اتاق اصناف ایران برگزار شد.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از آغاز مقدمات تدوین بودجه 1403 در این سازمان خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره یه کمبود پزشک متخصص در مناطق محروم و کم برخوردار گفت: 60 درصد پزشکان متخصص در 5 شهر بزرگ کشور هستند.

خبرگزاری تسنیم

یک پژوهشگر حوزه کشاورزی با بیان اینکه به اندازه کافی آب برای تامین نیازهای کشور در اختیار داریم، گفت: میانگین سنی بهره برداران کشاورزی در سال 93، 54 سال بوده که نشان دهنده از دست رفتن دو نسل از کشاورزان است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: رئیس دبیرخانه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گفت: توانمندسازی مردم مساله‌ای مهم و حلقه مفقودِ اقتصاد کشور است؛ با وجود جوانان توانمند و نیروی انسانی مستعد، جهاد توانمندسازی باید در سطح ادارات دولتی و اقشار مردم انجام پذیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مسعود پزشکیان در واکنش به بازگشت مجدد گشت ارشاد به دیده‌بان ایران گفت: در جامعه یک عده‌ای اصرار دارند که دیگران آنگونه شوند که آن‌ها می‌خواهند در مقابل عده دیگری هم نمی‌خواهند مطابق سلیقه و عقاید آن‌ها رفتار کنند. گشت ارشاد یعنی ارشاد کنید نه اینکه بگیرید، ببندید، زندان و جریمه کنید این که ارشاد نشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امروز قیمت دلار در حالی به کانال 49 هزار تومانی برگشت که معامله‌گران بازار ارز تمایلات سوداگرانه را عامل افزایش 200 تومانی قیمت عنوان کردند. این در حالی است که برخی نیز معتقدند بازارساز در حال نوسانگیری از بالا و پایین‌های محدود قیمت در بازار ارز است.

وب‌گاه الف

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از برگزاری جلسه فوق العاده این کمیسیون اقتصادی با وزیر امور اقتصادی و دارایی برای بررسی علل نوسانات و شرایط اخیر بازار سرمایه خبر داد.