جمعه 13 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه خبر آنلاین

همزمان با سفر سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد، پتروشیمی گچساران با حمایت 40 هزار میلیاردی بانک صادرات ایران به بهره‌برداری رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شاخص کل 64 هزار و 663 واحد معادل 3.2 درصد نسبت به روز کاری گذشته پایین‌تر ایستاد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

. جزئیات و شرایط ثبت‌نام متقاضیان زمین و مسکن رایگان طرح جوانی جمعیت اعلام شد.

خبرگزاری مهر

نشست کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان آغاز شد.

وب‌گاه گسترش

رئیس جمهور با تاکید بر خرید تضمینی محصولات عشایری در جهت رونق اقتصاد آنها گفت: خرید و عرضه به موقع محصولات عشایری مورد تاکید است به نحوی که محصولات عشایر روی دست شان نماند.

وب‌گاه گسترش

این روزها آگهی های فروش آپارتمان در شمال تهران تا حدی عجیب شده است که نه تنها سرمایه هنگفت بلکه داشتن یک شغل خاص و ویژه از شروط مالکیت خانه در این مناطق به حساب می‌آید.

وب‌گاه خبر آنلاین

9صبح نوشت: این روزها آگهی های فروش آپارتمان در شمال تهران تا حدی عجیب شده است که نه تنها سرمایه هنگفت بلکه داشتن یک شغل خاص و ویژه از شروط مالکیت خانه در این مناطق به حساب می‌آید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مطابق قانون، مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی و صاحبان درآمد املاک اجاری روز شنبه 31 تیرماه پایان می‌یابد و این مهلت تمدید نخواهد شد. بر همین اساس، اشخاص حقوقی به منظور بهره مندی از مشوق‌های قانونی، باید اظهارنامه مالیاتی خود را تا پایان روز شنبه 31 تیرماه سال جاری ارائه کنند. برخورداری از هر نوع تسهیلات و معافیت‌های مالیاتی (نرخ صفر...

وب‌گاه گسترش

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس از برگزاری جلسه فوق العاده این کمیسیون اقتصادی با وزیر امور اقتصادی و دارایی برای بررسی علل نوسانات و شرایط اخیر بازار سرمایه خبر داد.

وب‌گاه فرارو

بر اساس ماده 10 قانون خدمت وظیفه عمومی دریافت هرگونه وام مستلزم ارائه مدرک دال بر رسیدگی به وضع مشمولیت وظیفه عمومی مردان است. اما چند سالی هست که دیگر وضعیت نظام وظیفه به عنوان شرط پرداخت وام ازدواج مطرح نیست و پرداخت وام ازدواج به مردان از این شرط مستثنی شده است.

خبرگزاری تسنیم

یک کارشناس بازار سرمایه روند قیمت جهانی کامودیتی ها را در زمستان امسال با توجه به کاهش سیاست های انقباضی فدرال رزرو، صعودی پیش بینی کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات تازه در خصوص مبلغ وام ودیعه مسکن، نحوه ثبت‌نام و سقف تسهیلات اعطایی به مشمولان اعلام شد.