جمعه 13 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری مهر

آستارا - وزیر راه و شهرسازی گفت: دولت ایران بر توسعه روابط با جمهوری آذربایجان و استفاده از ظرفیت‌های بین دو کشور تاکید دارد.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اشخاص حقوقی به منظور بهره مندی از مشوق‌های قانونی، باید اظهارنامه مالیاتی خود را تا پایان روز شنبه 31 تیرماه سال جاری ارائه کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز اغلب نمادهای بازار افت قیمت داشتند. اما در میان گروه‌های بزرگ، گروه خودرو و ساخت قطعات از همه قرمزتر بود و تمامی نمادهای این گروه ریزش قیمتی داشتند.

وب‌گاه مشرق نیوز

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: طبق قانون واردات خودروی سواری کارکرده به کشور همه آحاد مردم می‌توانند این خودروها را طبق ضوابط تعیین شده به کشور وارد کنند.

وب‌گاه گسترش

عضو هیأت رئیسه مجلس، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در نشست مدیران R&D شرکت‌های نفتی با محور فراخوان برنامه درونزا، مدیران ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و میکرو با تأکید بر اینکه زیرمجموعه‌های وزارت نفت دانش علمی خوبی دارند بر لزوم ایجاد پیوند بین صنعت نفت و نانو در فرآیند تولید و صنعتی کردن و فروش محصولات تأکید کردند. علی اصغر نجیمی، رئیس کارگروه صنعت و بازار ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و میکرو...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - برخی معاونان و مدیران سازمان برنامه و بودجه با صدور احکامی جداگانه از سوی رییس سازمان برنامه و بودجه منصوب شدند که براساس آن، رییس مرکز آمار ایران تغییر کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد تاکید کرد: شفاف‌سازی مالی، اصل اول در وزارت اقتصاد بوده و هدف ما افزایش امید در جامعه است.

خبرگزاری مهر

مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی و صاحبان درآمد املاک اجاری روز شنبه 31 تیرماه پایان می‌یابد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، متقاضیان دارای 4 فرزند، برای نام نویسی به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir مراجعه کنند. بر اساس بند «ح» تبصره 11 قانون بودجه سال 1402، به منظور حمایت از خانواده و تحقق جوانی جمعیت، وزارت راه و شهرسازی مکلف است در سال 1402 یک قطعه زمین یا واحد مسکونی به صورت رایگان در قالب شرایط مندرج در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت...

خبرگزاری تسنیم

معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان در سفر به ایران با اشاره به اینکه 2452 شرکت ایرانی در این کشور فعالیت دارند از عزم راسخ و باور کشور آذربایجان به توسعه همکاری ها با ایران خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تأکید کرد: رؤسای دانشگاه‌ها درخصوص بازسازی فضای دانشگاه‌ها اهتمام ویژه داشته باشند.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - مسئول شعبه سازمان توسعه تجارت ایران در لبنان با بیان اینکه برخی کالاها همچون مواد اولیه با تغییر منشأ از ترکیه، عراق و امارات به این کشور صادرات می شود گفت: تخمین زدیم براساس آمار رسمی و غیررسمی، صادرات ایران به لبنان به بالای 300 میلیون دلار در سال رسیده است.