شنبه 14 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری فارس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت یورو در بازار امروز افت کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد: بیش از 1703 میلیارد تومان سود در هفته سوم تیر ماه سال جاری از طریق اطلاعات سامانه (سجام) به حساب سهامداران واریز شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در بازار امروز قیمت دلار افت کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت طلا، سکه و دلار وارد فاز صعودی شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آذر منصوری نوشت: چند مهسای دیگر باید جان دهند تا عاملان و حاملان این دفاع بد بپذیرند که اصرار بر این رویه نتایج عکس به همراه دارد و نباید با جامعه مستعد التهاب، چنین مواجهه‌ای داشت.

وب‌گاه عصر ایران

صرفا با برکناری مدیر مالی شرکت پالایش تلاش کرده اند قائله را ختم کنند، اما این رفتار‌ها چندان موفقیتی در بازگشت ضرر و زیان مالی و اعتماد از دست رفته سهامداران بورس نخواهد داشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی برای هفته جاری (26 تیر تا اول مرداد) از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طی گفتگو با کارشناسان بازار آهن، امروز قیمت انواع آهن آلات در بازار نسبت به هفته گذشته با تغییرات بسیار کمی روبرو بود. به طوریکه قیمتها ثابت و یا با کمی افزایش قیمت گزارش شده است.

خبرگزاری تسنیم

امروز در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هر گرم 2 میلیون و 324هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 27 میلیون و 450هزار تومان است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت سکه در بازار ثبات را تجربه کرد.

خبرگزاری مهر

یک حقوقدان گفت: شورای نگهبان به عنوان پاسدار شریعت و قانون اساسی در نظام جمهوری اسلامی ایران، در بسیاری از نظرات خود به صیانت از اصول استقلال کشور و نفی سلطه بیگانگان پرداخته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس کل بانک مرکزی به دلیل وضعیت چند نرخی و تثبیت نرخ 28 هزار و 500 تومان، ایجاد صف خرید و اینکه کالاهای اساسی در بازار با نرخ مناسب به دست مردم می‌رسد یا بهای تمام شده کالاها براساس قیمت ارز بازار است، به مجلس فراخوانده شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

طبق جدیدترین نرخنامه سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، شهروندان می‌توانند در هفته جاری میوه را 38 درصد ارزان‌تر از سطح شهر در میادین و بازار‌های میوه و تره بار تهیه کنند.