جمعه 13 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه عصر ایران

در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزش 65 هزار واحدی به 1 میلیون و 956 هزار واحد رسید. همچنین شاخص کل هم‌وزن نیز با ریزشی 21 هزار واحدی به ارتفاع 687 هزار واحدی رسید.

خبرگزاری تسنیم

معاون اول رئیس جمهور گفت: مدیران عامل مناطق آزاد و سایر مدیران اقتصادی کشور باید به‌دنبال ارتباط نزدیک با سرمایه‌گذاران باشند و به استقبال و پیشواز سرمایه‌گذاران بروند تا آنها آرامش فکری و اطمینان خاطر پیدا کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

عصر ایران نوشت: دولت می تواند مدیرانش را هر طور می خواهد تغییر دهد، ولی سیاست های دولت قبل در زمینه احیای دریاچه ارومیه را باید اجرایی کند.

خبرگزاری دانشجو

روح الله ایزدخواه عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با خبرگزاری دانشجو در خصوص تشکیل وزارت بازرگانی گفت: تشکیل وزارت بازرگانی در دولت و مجلس قبل 4 بار تلاش شد دوبار در قالب لایحه و دوبار در قالب طرح که پذیرفته نشد، اما متاسفانه در مجلس انقلابی و دولت مردمی این طرح تصویب شد. وی افزود: به نظر می‌رسد این مسئله یک پوست موز زیر پای دولت است و در حال حاضر تمام اختیاراتی که در وزارت...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مجلس قانون «الحاق یک ماده به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» را ابلاغ کرد و از این پس «سربازی نرفته‌ها» می‌توانند همانند سایرین وام ازدواج و فرزندآوری دریافت کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: تسهیلاتی که در مرحله اول به 40 هزار نفر از بازنشستگان عزیز پرداخت شد و در این مرحله از 80 هزار نفر دیگر ثبت‌نام می‌کنیم و ان‌شاءالله پرداخت آن از ابتدای ماه بعد آغاز خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: مرحله دوم ثبت‌نام و پرداخت وام قرض‌الحسنه 20 میلیونی بازنشستگان را طی چند روز آینده آغاز خواهیم کرد.

خبرگزاری مهر

با حکم رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، جواد حسین زاده از ریاست مرکز آمار ایران برکنار و داریوش ابوحمزه به عنوان سرپرست جدید منصوب شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

کلیات ماجرا نشان می‌دهد که هم افراد حقیقی می‌توانند خودروی کارکرده وارد کنند و هم اشخاص حقوقی. اما واردات خودرو کارکرده شرایط و ضوابط خاص خود را دارد.

خبرگزاری تسنیم

دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد طی نامه ای از رییس غیرقانونی اتاق بازرگانی ایران برای حضور در نمایشگاه معرفی بسته‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های صادرات مناطق آزاد دعوت کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بورس تهران باز هم سقوط کرد؛ اتفاقی که وحشت‌زدگی سهامداران را در پی داشته است.