جمعه 13 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری تسنیم

براساس آگهی منتشر شده از سوی سازمان امور مالیاتی یکی از اموال مربوط به هلدینگ داروگر در محله پاسداران به منظور وصول بخشی از معوقات مالیاتی 1400 میلیارد تومانی به مزایده گذاشته خواهد شد.

خبرگزاری مهر

در مراسمی با حضور معاون اول رئیس جمهور از 700 بسته سرمایه گذاری در مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی به ارزش 430 هزار میلیارد تومان رونمایی شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بانک صادرات ایران با پیگیری راهبردهای عملیاتی در سال 1402، سیاست‌ها و برنامه‌های خود برای اصلاح ساختارها، نقش‌آفرینی در رشد اقتصادی، ارزش‌آفرینی پایدار، رعایت دقیق مقررات پولی و بانکی و پاسخ‌گویی به نیازهای مشتریان و مردم را با جدیت دنبال می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات تازه و تکان‌دهنده‌ای از سیل جاده چالوس منتشر شده است.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از آغاز مرحله دوم ثبت‌نام و پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه بازنشستگان سازمان تأمین‌اجتماعی خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

بر این اساس، داریوش ابوحمزه با حکم رئیس سازمان برنامه و بودجه به عنوان سرپرست جدید مرکز آمار ایران منصوب شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

«تجارت الکترونیک؛ نگاهی به دیروز، امیدی به فردا» موضوع چهارمین «نشست برخط ایران 02» دیجی‌کالا است که در سالن همایش‌های بین‌المللی رایزن برگزار شد.

خبرگزاری مهر

تمدید مهلت استفاده از طرح بخشش وجه التزام تأخیر تأدیه دین موضوع بسته وصول مطالبات غیرجاری با تأکید بر رعایت کامل قوانین و مقررات در دستور کار شعب بانک سپه قرار گرفت.

خبرگزاری تسنیم

معاون نخست‌وزیر آذربایجان در نقطه صفر مرزی آستارا مورد استقبال وزیر راه و شهرسازی کشورمان قرار گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس بازار سرمایه گفت: سرانه خرید افراد حقیقی امروز 22 میلیون و 800 هزار تومان و سرانه فروش27 میلیون و 400 هزار تومان بوده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس اتحادیه میوه و سبزی گفت: با توجه به گرمای هوا و اوج تولید، کمبودی در عرضه بار میوه و صیفی نداریم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جدال برای تعیین قیمت گندم، بیش از پنج ماه است که بین کشاورزان و دولت برقرار است و حالا به نظر می‌رسد کارد به استخوان کشاورزان رسیده و حتی بخشی از آن‌ها دیگر حاضر به تحویل گندم نباشند.

خبرگزاری مهر

نایب رئیس مجلس با انتقاد از برگزاری کنسرتی در برج میلاد که منجر به جریحه‌دار شدن افکار عمومی شد، گفت: شهردار تهران باید روی کنسرت‌هایی که در برج میلاد برگزار می‌شود، نظارت داشته باشد.